Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ufortjent og ufortjent... vi må sette sjansene for å vinne, det ville seg ikke idag.. straffen er 50/50, jeg syns det er klar straffe, menmen..

 

dårlig trøkk på tribunen idag også, mange nesten slosskamper dog. snart smeller det på tribunen, blir bare mer og mer amper stemning der nå...

Lenke til kommentar

Det var virkelig ampert i FG. Noen av gamlekara liker ikke at det yngre hopper og flagger så mye som de gjør. Var ikke langt unna at folk gikk løs med nevene. Det er kanskje bra at det blir så ampert som dette, for da kanskje vi får mer fokus rundt den dårlige stemningen det er på tribuna for tida.

 

Kampen i dag var skuffende. Den kunne tippet begge veier. Vi skulle i hvertfall hatt to, kanskje tre straffer. Det var få som skjønte hva dommeren drev med når Sæternes ble dratt ned i feltet.

 

Hei, bare lurer på en liten ting: Jeg bestillte 2 billetter til Vif-Ull/kisa på billettservice. På billetten står det Hafslund Nedre- Unummerert. Betyr det da at det bare er å finne seg plass på Hafslund Nedre selv?

 

Om det ikke står noe felt på billetten, kan du vel sette deg hvor du vil. Om det står et felt der, kan du sette deg hvor du vil på det feltet.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Det kommer helt sikkert ikke til å bli noen endringer før det smeller. Så håper det smeller snart.

Hiv bort gamlekara som ikke hopper synger osv.

hadde en idiot ved siden av meg som sto stille hele kampen. han stakk 10min før kampen var ferdig.

 

en positiv ting idag var at det ble flagret mer midt under kampen, det er forbedring...

Lenke til kommentar

Må snart gjøre noe med forsvaret snart... Muri er god om dagen, men Panzer er for dårlig. I går så mista han markeringa på en skada spiller som gikk rundt å halta hele tiden.(Han var kanskje ikke skada da, men det er fortsatt for dårlig)

Offensivt var det en OK kamp, det ble skapt sjanser nok til å vinne kampen

 

TAKK FOR ALT ALLAN! :cry: :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...