Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LOL, synes noen av dere er veldig pessimistiske til tross for at dere fikk bank av oss i går. Dere har jo ingen dårlig stall hvis gutta kommer i form og Andresen legger frem en litt klar taktikk. Tipper dere tar medalje i år, Stabæk kontrollerer inn spill i Tippeligaen neste år mens Brann rykker ned. RBK selvfølgelig på topp mens Tromsø gir dere selskap på pallen.

Her kommer en rbk-supporter som må trøste oss, folkens. Sier litt om hvor elendig det står til med laget vårt. Snakk om blåmandag... Vi ble ydmyket, overkjørt og banka - ihvertfall 2.omgang. Tipset om medalje til Enga i år må du lenger ut på bartelandet med. :) Men takk for oppløftende ord.

Hehe engafolk, som jeg sa tidlig i sesongen er jeg sikker på Enga tar medalje til tross for en ikke så bra start. Nå ser det bedre ut både for Enga og RBK... :new_woot:

 

Edit: Jeg var tidligere Zatuu :)

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Deilig med seier i dag, og nå ser det meget bra ut for oss på tabellen. Er riktignok en del lag som kan gå forbi oss med seier i morgen, men likevel; vi ligger på nåværende tidspunkt på 2. plass, til tross for en svak start. Vi er tilbake, og jeg tror og håper vi skal greie å holde oss i toppen og hvertfall ta medalje. Å ta igjen Rosenborg kan nok se stygt ut, men ingenting er umulig. Selv om jeg mener RBK skal kollapse ganske grundig for at noen av de andre lagene i tippeligaen (som alle er håpløst ustabile) skal greie å ta dem igjen.

Men er lenge igjen enda. :)

Lenke til kommentar
Før eller siden går RBK på en smell... Og da er det ikke noe i veien for å klatre høyere :p
synd de må gå på 3 da, og vi er heller ikke akkurat så jævla stabile, så tror nok vi går på smeller like ofte eller oftere en det rbk vil gjøre utover.

Synd at når RBK går på en smell pirker de ofte inn ett mål på slutten likevel og sikrer seier eller uavgjort, blir vanskelig å ta oss igjen ja men dere er velkomne til å ta 2. plassen foran Brann, Molde og de andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...