Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner til Ull/kisa, og spillere som vi må passe på blir Ståle Rønningen ( frytkelig god med ball!) , Eirik Soltvedt ( måltyv) ..

 

Midtbanen deres med Harald hauge og Sami sakka løper ekstremt lite! Så, de skal nok få nok å slite med når Doffen setter igang.!

 

Kisa har også to gode stoppere.. Henrik Nordnes ( spilt i Tromsø) og Anders Thorbjørnsen.. Svært solide begge to!

Lenke til kommentar
Grei seier og videre i cup-er-cup'en. Men slippe inn 3 mål mot Ull/Kisa er ikke akkurat beroligende....

Enga kan jo hente han som goalet tre mot dem :p Han virket som en målfarlig spiss!

 

 

hva sa jeg i et innlegg litt ovenfor her?:p Han er målfarlig.. Riktignok ikke pene mål fra hans side, men han er der til rett tid...

Lenke til kommentar

Kan ikke si at dere spilte så bra, men dere tok vel kanskje lett på det siden det var cup kamp. Hadde vi hatt maks flaks + marginer kunne vi fått en tidlig 1-0, så gått opp til 2-0. Vi skapte tross alt en del bra mulighetr føler jeg. Men alt i alt var det greit at dere vant.

 

Btw: Skjer med at Klanen var så stille i dag? Greit at dere var få, but still.

Lenke til kommentar

det var slapt av klanen ja. men det var mest fordi det var så glissent på klansfeltet, og da blir det vanskelig å skape trøkk. hadde alle bare samlet seg på midten hadde det vært bedre. men de fleste som var der sto og så kamp ikke for å synge. kjipt men sant

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...