Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva synes du om røyking i bilen?


Hva synes du om røyking i bilen?  

392 stemmer

  1. 1. Hva synes du om røyking i bilen?

    • Nei, ikke i min bil eller når jeg er med.
      233
    • Joda, jeg synes det er greit så lenge det ikke er i min bil.
      90
    • Jeg synes det er greit uansett hvem sin bil.
      17
    • Jeg røyker i min egen bil og i andres om det er greit for dem
      52


Anbefalte innlegg

Synes det er uansvarlig å røyke i bilen. særlig av de mange foreldre som har ungene sittende i baksete og dra in røyken. Inne i en bil blir det veldig trangt. og selv med vindu oppe så blir det utholdelig å sitte i for en som ikke røyker.

Jeg håper man fikk sendt ut et signal etter røykeloven at folk som ikke røyker ikke skal lide av andre som gjør det. det er de som røyker som bør lide.

Jeg ser for meg en lov som gjør det ulovlig å røyke i bilen om man har noen under 18 år der som egentlig ikke kan si "NEI".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg MÅ bare..

 

 

 

" I now realize I smoke for simply one reason, and that is spite. I hate you non-smokers with all of my little black fucking heart, you obnoxious, self-righteous, whining little fucks, my biggest fear, if I quit smoking, is that I'll become one of you. Now don't take that wrong.

 

How many non-smokers do we have here tonight? By round of applause, non-smokers. A few of you. Good, 'cause I have something to tell you. I do. I have something to tell you non-smokers, and this is for you and you only, because I know for a fact that you don't know this. And I feel it's my duty to pass on information at all times, so that we can all learn, evolve, and get the fuck off this planet. Non-smokers, this is for you and you only, ready?

 

Non-smokers die every day. Sleep tight."

 

Bill Hicks

Lenke til kommentar

Ingen røyking i min bil, det gjelder vinter- / bruksbilen også. Hadde jeg oppdaga at noen hadde røkt i bilen min en gang de hadde lånt den uten at jeg var med hadde det fått seriøse konsekvenser.

 

Og enig med de over, jeg vil ikke ha ei dame som røyker :p

Lenke til kommentar
Jeg for min del ser masse pene kvinnfolk, men røker hun så er det bare: Æh! drit i ho

8534284[/snapback]

 

Heh akkurat samme her. Jeg lar faktisk være å gå bort til ei jente på byen hvis hun røyker. Mister helt interessen.

8534803[/snapback]

 

Ditto, og det er rimelig surt, for det begrenser "markedet" såpass mye :/

Lenke til kommentar
Jeg for min del ser masse pene kvinnfolk, men røker hun så er det bare: Æh! drit i ho

8534284[/snapback]

 

Heh akkurat samme her. Jeg lar faktisk være å gå bort til ei jente på byen hvis hun røyker. Mister helt interessen.

8534803[/snapback]

 

Ditto, og det er rimelig surt, for det begrenser "markedet" såpass mye :/

8534838[/snapback]

 

Mye verre hvis du ser de snuser :S

Lenke til kommentar
Jeg for min del ser masse pene kvinnfolk, men røker hun så er det bare: Æh! drit i ho

8534284[/snapback]

 

Heh akkurat samme her. Jeg lar faktisk være å gå bort til ei jente på byen hvis hun røyker. Mister helt interessen.

8534803[/snapback]

Couldn't care less.

 

Har masse kompiser, venninner og bekjente som røyker. Det er da deres sak. Ikke noe jeg legger meg i, så lenge de ikke legger seg i den nikotinholdige molda jeg dytter under leppa. Da påpeker jeg at det de bruker er milevidt farligere.

Lenke til kommentar
Jeg for min del ser masse pene kvinnfolk, men røker hun så er det bare: Æh! drit i ho

8534284[/snapback]

 

Heh akkurat samme her. Jeg lar faktisk være å gå bort til ei jente på byen hvis hun røyker. Mister helt interessen.

8534803[/snapback]

 

Samme her. Jenter som røyker er definitivt turn off :yes:

Lenke til kommentar
Problemet med kvinnfolk som røyker er ikke bare at de røyker, men vist du kjører på en lengere tur så må du enten stoppe for at de skal røyke ellers så må du la dem røyke i bilen :(

8586494[/snapback]

 

 

ja, huff, verden kan virkelig være kynisk.. jeg må bare le av dere.

 

:!:

Lenke til kommentar
Problemet med kvinnfolk som røyker er ikke bare at de røyker, men vist du kjører på en lengere tur så må du enten stoppe for at de skal røyke ellers så må du la dem røyke i bilen :(

8586494[/snapback]

 

 

ja, huff, verden kan virkelig være kynisk.. jeg må bare le av dere.

 

:!:

8587916[/snapback]

 

Tenk deg bare når en skal ha det litt koselig, så blir alt abrutt pga. Må ha meg en røyk ass!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...