Gå til innhold

Fjorårets beste spill er kåret


Anbefalte innlegg

Spaceworld i Trondheim = beste butikk?

 

Dette er skammelig. Det er Trondheim verste elektrobutikk. Vet også om en liten dritsjappe som er bedre.

 

Og jeg bryr meg lite egentlig om av hvem og på hvilket grunnlag de ble kåret til beste for den tittelen fortjener de ikke. Skam!

8077337[/snapback]

 

Det tror jeg de fleste er enige i, bare bevis på at Gullstikka sin jury ikke kan være helt god. Tror de må ha basert det på salg alene, noe jeg tror om måten de bedømmer spillene på også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spaceworld i Trondheim = beste butikk?

 

Dette er skammelig. Det er Trondheim verste elektrobutikk. Vet også om en liten dritsjappe som er bedre.

 

Og jeg bryr meg lite egentlig om av hvem og på hvilket grunnlag de ble kåret til beste for den tittelen fortjener de ikke. Skam!

8077337[/snapback]

 

Det tror jeg de fleste er enige i, bare bevis på at Gullstikka sin jury ikke kan være helt god. Tror de må ha basert det på salg alene, noe jeg tror om måten de bedømmer spillene på også.

8079590[/snapback]

 

Som sagt tidlegare i tråden. Vi i juryen hadde ingenting med kåring av årets butikk å gjere.

Samtidig ser det ut til at du og mange andre her fullstendig gløymer det faktum at publikum sine stemmer talte 50%.

Lenke til kommentar
Spaceworld i Trondheim = beste butikk?

 

Dette er skammelig. Det er Trondheim verste elektrobutikk. Vet også om en liten dritsjappe som er bedre.

 

Og jeg bryr meg lite egentlig om av hvem og på hvilket grunnlag de ble kåret til beste for den tittelen fortjener de ikke. Skam!

8077337[/snapback]

 

Det tror jeg de fleste er enige i, bare bevis på at Gullstikka sin jury ikke kan være helt god. Tror de må ha basert det på salg alene, noe jeg tror om måten de bedømmer spillene på også.

8079590[/snapback]

 

Gjelder det spaceworld på merkursenteret? (eller hva det heter, iallefall en massiv steinbygning). Da er jeg isåfall veldig enig med dere, en elendig butikk. Min erfaring er at spaceworld generelt er det.

Lenke til kommentar

Det er Spaceworld på torget det er snakk om. Denne butikken har også vunnet en gang før. Noe av grunnen til at de vant er at de har en del releaseparties og offentlig testing av konsoller/spill som ikke enda er på markedet.

Jeg har aldri hatt trøbbel med sørvisen der, men så kjøper jeg ikke så mye spill, og når det gjelder annen elektronikk holder jeg meg til butikkene som kan det.

Lenke til kommentar
Årets mest underholdende spill: The Legend of Zelda: Twilight Princess

Vel, jeg prøvde det i en hel time og kjedet vettet av meg. Det er jo rett og slett drit kjedelig. Jeg mener et bra spill SKAL fenge en rimelig raskt. Men anmeldelsene av det er vel laget av og for fanboys. Jeg kan ikke fatte og begripe alt skrytet Zelda får. Men når man ser på resten av spillene som ble gitt ut i 2006, var det ikke så mye å samle på noe av det. Så det var vel egentlig det beste av en haug dårlige spill.

 

 

Spillet har jo ikke startet etter en time. Når spillet varer i 40-60 timer, så gjør det ikke så mye om en av timene går litt tregt. Litt av poenget er jo også å bli kjent med kontrollene og å få en kontrast fra bondegutten Link til eventyreren Link.

Lenke til kommentar
Årets community: Wii-Fan.net

I rest my case, noen har tydeligvis hatt en liten "kampanje" for å få stemt frem både Wii-fanklubben og Zelda.

Fra artikkelen: "Bransjen selv delte også ut en ny pris for beste ikke-kommersielle spillside" - det har altså aldri vært noen åpen avstemning for "Årets community". Kriteriene er også forklart i artikkelen :-)

Lenke til kommentar

Spaceworld beste butikk? Strange, må være en annen butikk enn det jeg har opplevd. Har vært i noen spaceworld butikker og jeg har fremdeles igjenne å finne en butikk som er god. Høye priser, sur betjening, elendig service og dårlig informering er tinger som preger spaceworld for min del.

 

Zelda tok overaskende mange titler, og grafikk vant som vanlig med Oblivion som er for meg et skrekkens eksempel på hvordan RPG ikke skal gjøres. At det har fått gullord av omtaler er for meg et mysterium, men nå skjønner jeg hvorfor gamer.no laget en reiseskildring av omtalen av spillet.

 

Ble overasket av Wii-Fan vant, meget overasket. Det er en god side det skal de ha, battlefield.no blir for meg alt for brun til at jeg liker den.

Lenke til kommentar
... og grafikk vant som vanlig med Oblivion som er for meg et skrekkens eksempel på hvordan RPG ikke skal gjøres. At det har fått gullord av omtaler er for meg et mysterium, men nå skjønner jeg hvorfor gamer.no laget en reiseskildring av omtalen av spillet.

Er det no vi skal kome med sitat frå deg frå då Oblivion kom ut? :)

Lenke til kommentar
... og grafikk vant som vanlig med Oblivion som er for meg et skrekkens eksempel på hvordan RPG ikke skal gjøres. At det har fått gullord av omtaler er for meg et mysterium, men nå skjønner jeg hvorfor gamer.no laget en reiseskildring av omtalen av spillet.

Er det no vi skal kome med sitat frå deg frå då Oblivion kom ut? :)

8086701[/snapback]

 

Har du noen så verså god :p

Lenke til kommentar
... og grafikk vant som vanlig med Oblivion som er for meg et skrekkens eksempel på hvordan RPG ikke skal gjøres. At det har fått gullord av omtaler er for meg et mysterium, men nå skjønner jeg hvorfor gamer.no laget en reiseskildring av omtalen av spillet.

Er det no vi skal kome med sitat frå deg frå då Oblivion kom ut? :)

8086701[/snapback]

 

Skal med glede innrømme at jeg tok kraftig feil om Oblivion, fin grafikk men etter litt tid synker RPG elementenes svakheter inn og spillet blir for meg kjedelig.

Lenke til kommentar

No er det ikkje meininga å henge ut nokon som følgje av ting dei har sagt tidlegare. Alle kan skifte meining. Eg syns bare det er litt rart at "alle" syns Oblivion plutseleg er så dårleg.

 

Noko må det vere med dette spelet sidan det klarte å trollbinde så mange då det kom ut. Dei fleste omtalane er svært positive og mange klarte ikkje leggje frå seg spelet då det kom. Så då kan det vel ikkje vere så dårleg. Greit nok at du endre syn etterkvart som du brukar meir tid på spelet, men til tross for dette vil eg påstå at eit spel som gir det mange timar/dagar med god underhaldning (uavhengig av om det er grafikken, historia eller gameplayet som trekk opp) er eit godt spel. Spelet har gjort det det skulle, underhalde deg, så då blir det litt rart å kritisere det så voldsomt.

 

Alle kan sjølvsagt meine det dei ønskjer. :)

Lenke til kommentar

Oblivion så jo unektelig pent ut når det kom, og det ser unektelig pent ut i dag og, men det som dreger mye ned kommer ikke med en gang men lengere uti spillet når du begynner å tenke over mekanikken i spillet. Det er først i det siste at jeg har tenkt over mekanikken i spillet, ettersom jeg har drevet litt mye vandring i skog og mark i spillet og ikke gjort så mye av arbeid.

 

Men når jeg kom mer og mer inn i spillet tenkte jeg litt mere over mekanikken, hvordan det drives etc.

 

Men du har rett i at spillet er i starten underholdnene, og er ikke sikkert alle merker denne svakheten i spillet, ettersom ikke alle er RPG fanatikere. Så spørsmålet er vel om det synet vi har er synet massen har, eller om det kun er den lille kretsen som synes det og resten bryr seg lite.

Lenke til kommentar
Gjelder det spaceworld på merkursenteret? (eller hva det heter, iallefall en massiv steinbygning). Da er jeg isåfall veldig enig med dere, en elendig butikk. Min erfaring er at spaceworld generelt er det.

8079682[/snapback]

 

Spaceworld butikken på Mercur senteret ble flyttet lenger ned i gågata i august i fjor ;) Det er vel Mamoz butikk der nå.

 

Men må si meg ganske overrasket over at Spaceworld ble best i noe som helst. Elendig kundebehandling og elendige priser.

 

Også Oblivion som årets spill :roll: Var ikke mye til år i fjor tydeligvis...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...