Gå til innhold

Hvor fornöyd er du med livet ditt?


Sidious

Hvor fornöyd er du med livet ditt?  

292 stemmer

  1. 1. Hvor fornöyd er du med livet ditt?

    • 1) Særdeles fornøyd
      35
    • 2) Meget fornøyd
      64
    • 3) Godt fornøyd
      86
    • 4) Småfornøyd
      62
    • 5) Lite fornøyd
      28
    • 6) Ikke fornøyd
      17


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
6) Ikke fornöyd

8054836[/snapback]

Hvorfor det? :ermm:

8054843[/snapback]

 

Les bloggen min eller deppetråden

8057649[/snapback]

I klassen har jeg en som ser ut til å være i lignende situasjon, men problemet hans er selvtilliten hans. Det er den som gjør at han blir sittene aleine. Heldigvis har vi noen i klassen som skjønner situasjonen han er i og derfor tar kontakt med han og er hyggelige. Men jeg er ganske overbevist om at du vil få venner om du bare slår fra deg alle tankene om at du er en taper, fordi det er du IKKE. Prøv å være litt mer frampå, ikke vær en av de som bare er der og ikke sier noe, prat med folk og ta kontakt med folk.

 

Er en fyr jeg har kjent i 12 år, han ble mobbet gjennom nesten hele barneskolen, nettopp fordi han var blandt de stille som bare er der. Men nå er situasjonen helt annerledes, selvtilliten hans er MYE bedre og derfor har han fått mange venner. Nå prater han mye, tar kontakt med folk og er ikke flau over seg selv. Slenger noen en komentar til han så gir han bare faen, han driter rett og slett i de som har noe imot han. Nå har han også fått dame, han har en stor vennekrets og er også venn med de

"kule" gutta. Så slik kan situasjonen snu seg. Men da må du ta tak i deg selv og prate

mer og ta kontakt med nye folk.

 

Det finnes nok håp skal du se. :)

Lenke til kommentar

Hadde dere levd livet mitt, så hadde dere gått ned et par hakk; så bra er livet mitt.

 

Kort oppsummert: Jeg har kjæreste som er søt, spydig og morsom. Jeg har Guitar Hero-skills. Jeg lever for meg selv på pappas regning, og jeg lever godt. Jeg er intelligent, pen, selvsikker, jeg leser raskt, har klisterhjerne, har en kul hybel, masse artige duppedingser på rommet og mange søte par sko. Jeg er også sexy i frakk. Jeg har også et godt forhold til foreldrene mine og er fornøyd med DVD-samlingen. Jeg skal også på cruise i sommer ^^

 

Det er ikke mye jeg mangler, annet enn en room mate (og det får jeg etter sommeren, og da er det faktisk bestevennen min).

Lenke til kommentar

2) Meget fornøyd

 

Har gode venner, venniner. Godt forhold til foreldrene mine og broren min.

Går bra på skolen og har en helt grei jobb utenom skolen, med mange greie kolleger.

 

kunne kanskje hatt kjæreste, men det haster ikke. klarer meg fint uten :)

Lenke til kommentar

Akkurat nå er livet fett fordi jeg jobber bare 2-3 dager i uken så jeg har evig mye fritid (De 8 månedene jeg gitt arbeidsløs var nok den beste tiden i livet mitt). Men for å leve i denne verdenen må man bruke over halvparten av levetiden på å jobbe og sove, og jeg HATER skole/jobb/stress/tull.

 

Jeg kan ikke like et liv som består av å kaste bort så mye tid.

Lenke til kommentar

1 ) Særdeles fårnøyd. ^^

 

Jeg har et bra liv masse venner og vinterferie^^

 

Dama jeg liker begynner og ta kontakt etter en lang periode der hun har oversett meg og livet på skolen blir bedre nå som dritt lærer'n er vekke. + jeg skriver på mitt nye G15 og suger i Guitar hero, kan livet bli bedre?

Lenke til kommentar
Særdeles fornøyd:

Har en fin leilighet, skal gifte meg i juli, har fast jobb som er helt greit betalt.

8060045[/snapback]

Litt OT kanskje, men du legger vel ut en worklog av forberedelsene og tankene dine rundt den store dagen? :D

8060060[/snapback]

 

Hehe.. Jeg har tenkt litt på det, men nå er det liksom litt seint siden vi er så godt i gang allerede. Jeg har en bryllupsdagbok på kvinneguiden sitt forum, hvor jeg skriver litt.

Lenke til kommentar

2) Meget fornøyd

 

Der er lov å bruke livet ditt på det du vil... Blir MYE bedre når jeg får lappen, drømmen er å flytte til Amerika og drive med FMX med Metal Mulisha... Da er livet perfekt!!

 

Steffypants: Hva er det for skryting? Alt var greit utenom "pen" og "sexy i frakK"

Endret av Axes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...