Gå til innhold

Hvorfor er css så lett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eh. n00bs finner man på alle servere?...

 

 

så alle de kjente spillserverene er lissom PROs,,, ?

ihvetfall det er mange n00bs på SK insiders serverene.. å SK serverene er ikke bare "random"

 

man finner n00bs på alle servere,å man finner pros på alle servere.

Endret av gatebarn
Lenke til kommentar

1.6 hmm. min mening er at det er litt random..

 

 

Eks..

 

"oi en meter bred murvegg tja, jeg lytter litt for å høre om det er noen på den andre siden..

 

2 min senere... der hører jeg en. så skyter jeg .. "Boom Headshoot"

 

du kan jo skyte hjennom tjukke murvegger.

(ikke heng deg opp i at jeg sa en meter)

 

Eks2. Det står en person framom deg la åss si ca 6 mete. da er det bare å holde inn museknappen og som regel blir det en HS av det..

 

 

Min mening er: BEGGE spillene er randome.

 

Jeg spiler mere 1.6 en Source men synes at Source er best. men det er hver sin SMAK..

Lenke til kommentar
Ingen av spillene er "randome". De er heller ikke tilfeldige. Du kan ha flaks, men i det store og hele må du uansett være bedre enn motstanderen.

Glad jeg hverken spiller CS eller Source (men CZ) når jeg leser noen folks kommentarer her  :whistle:

8211589[/snapback]

CZ er jo som CS 1.6 da, bare at modellene og maps'a er andeledes :p

Lenke til kommentar
Ingen av spillene er "randome". De er heller ikke tilfeldige. Du kan ha flaks, men i det store og hele må du uansett være bedre enn motstanderen.

Glad jeg hverken spiller CS eller Source (men CZ) når jeg leser noen folks kommentarer her  :whistle:

8211589[/snapback]

Cz, skal ikke si at jeg er for glad i det, men var nå det første cs spillet jeg spillte (trodde det var 1.6) :p

 

Men kjetilm hvis spilenne er "randome" så er det bare ikke du som har aim :) easy as that. Selvfølgelig har du litt gull nå og da, alle har det, men spillene er ikke "randome" fordet.. det er mere spillere som kan være "random" :p

Endret av emilya
Lenke til kommentar

Skulle ønske at en moderator kunne stenge denne tråden for den har bare blitt provosering mellom gruppene, for og si det sånn ja recoilen er større i 1.6 enn i source. men fortsatt hjelper ikke det for noen at source har lavere recoil, for alle har lavere reciol der så derfor fins det ikke vansklig eller lettere spille bare god og dårlige spillere og det er Punktum.

foresten matsemann jeg startet med CZ og det var så bra at jeg begynte å grine når det var bra grafikk da... var det som fikk meg til og begynne å spille cs. og tenk det var pappa som ga meg det og nå klager han over at jeg spiller for mye :!: så YOU DID IT DAD! nå funker faktisk ikke CZ på pc'n min nå funket på min forgje og den var ikke bra... nå med den nye klarer faktisk ikke pc'n og kjøre det en gang :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg hater shotgun-whores i Source :p Jeg starter å skyte dem, tar ganske mye dmg, og han bruker ett skudd, og dreper. xD

8212417[/snapback]

 

ja enig der syns den er litt over powerd kunne dempet den litt ikke mye men bare litte gran.

8212895[/snapback]

 

nææh, hva er vitsen da ?

Den suger jo på ranged :p

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg sa at spillene var randome var at mange andre sa det. da tenkte jeg at jeg skulle få fram noe randomt på 1.6 å siden mange sier at Source er radmon...

 

 

Thats it

 

Edit: det var bare et forslag. det har ikke noe med meg å gjøre..

Endret av kjetilm
Lenke til kommentar

Når jeg spiller source, gjør jeg det alltid dårlig de 5-6 første rundene - glemmer at jeg faktisk ikke trenger å aime i det hele tatt. I den gamle motoren må du ha siktet på rett plass hele tiden, og generelt være skjerpet hele tiden. Når jeg kaster all fornuft til side, og bare sprayer random i retning av ting som beveger seg og lager lyd i source, funker det som regel greit. Eneste kravet til å gjøre det bra, er å skyte liksom - tyggegummics.

 

Og... Hvorfor er source slik? Jo, svaret er såre enkelt - Valve ville ha flere kunder, og måtte lage en spillmotor som også fanget opp, og ga en sjanse til de som knapt vet hva et scrollehjul er. De som whiner over at 1.6/CZ er "gammelt", "dårlig" og "random", er nøyaktig de samme som spiller source fordi det er LETTERE enn det gamle - dermed har de en sjanse til å score et kill i ny og ne.

Lenke til kommentar
Når jeg spiller source, gjør jeg det alltid dårlig de 5-6 første rundene - glemmer at jeg faktisk ikke trenger å aime i det hele tatt. I den gamle motoren må du ha siktet på rett plass hele tiden, og generelt være skjerpet hele tiden. Når jeg kaster all fornuft til side, og bare sprayer random i retning av ting som beveger seg og lager lyd i source, funker det som regel greit. Eneste kravet til å gjøre det bra, er å skyte liksom - tyggegummics.

 

Og... Hvorfor er source slik? Jo, svaret er såre enkelt - Valve ville ha flere kunder, og måtte lage en spillmotor som også fanget opp, og ga en sjanse til de som knapt vet hva et scrollehjul er. De som whiner over at 1.6/CZ er "gammelt", "dårlig" og "random", er nøyaktig de samme som spiller source fordi det er LETTERE enn det gamle - dermed har de en sjanse til å score et kill i ny og ne.

8214506[/snapback]

 

njaa er vel halveis enig med deg, selv om du setter det litt på spissen :p men source blir "vanskeligere" når du begynner å spille matcher osv. fordi da må du faktisk ha aim :O (eller ofc ikke low matcher men du skjønner hva jeg mener, virker som om du har spillt litt cs:p )

Lenke til kommentar
Når jeg spiller source, gjør jeg det alltid dårlig de 5-6 første rundene - glemmer at jeg faktisk ikke trenger å aime i det hele tatt. I den gamle motoren må du ha siktet på rett plass hele tiden, og generelt være skjerpet hele tiden. Når jeg kaster all fornuft til side, og bare sprayer random i retning av ting som beveger seg og lager lyd i source, funker det som regel greit. Eneste kravet til å gjøre det bra, er å skyte liksom - tyggegummics.

 

Og... Hvorfor er source slik? Jo, svaret er såre enkelt - Valve ville ha flere kunder, og måtte lage en spillmotor som også fanget opp, og ga en sjanse til de som knapt vet hva et scrollehjul er. De som whiner over at 1.6/CZ er "gammelt", "dårlig" og "random", er nøyaktig de samme som spiller source fordi det er LETTERE enn det gamle - dermed har de en sjanse til å score et kill i ny og ne.

8214506[/snapback]

 

Jeg kan ikke være mer enig... :yes:

Lenke til kommentar

veldig uenig, source laget for nybegynnere sa du? det du egentlig skriver er med enkle ord at en som har spilt css ei uke kan lett ta en sm har spilt to år, joda det må jo være sånn siden det er bare og skte så dreper du :ph34r:

 

kan vi slutte og diskutere dette nå? vi kommer aldri frem til noe anet enn krangling alikevell ;)

 

jeg synes source er best, du synes 1.6 er best... :thumbup:

 

en ting til: begynner du spille mix/pcws i source så må du faktisk ha litt "skills" :cool: for og ha sjangs, både med taccs og aim.

Lenke til kommentar

For å få en slutt på dette.

 

Du trenger skills både i source og 1.6 (mix/pcw over low tenker jeg på)

 

Source er nok enklere for en nybegynner når det gjelder å treffe.

 

1.6 spillere synes source er tåpelig.

 

Source spillere synes 1.6 er tåpelig. (jeg holder meg mer nøytral, liker faktisk 1.6 :) )

 

 

noen som er uenig ? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...