Gå til innhold

Hardware.no søker IKT-lærling


Anbefalte innlegg

Synes denne stillingen virker litt snever. Førsteinntrykket gav meg iallfall den følelsen.

Jeg skal se om jeg legger til en setning om hvilke andre driftsoppgaver som er aktuelle - det var definitivt ikke meningen å fremstille dette som en webutviklingsjobb :-)

8043331[/snapback]

 

Nettopp - det var det jeg ikke helt kunne forstå :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"MÅ ha fullført vk1 ikt-driftsdag"

 

Hva med når du ikke har fullført, men droppa ut og er kvalifisert som "lærlingkandidat"?

 

Det kvalifiserer også til lærlingeplass og er selvsagt helt ok. Grunnen til at jeg ikke nevnte det i stillingsutlysningen er at dette er en mindre vanlig variant som trolig ville forvirre mer enn det ville oppklare.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
Hvorfor bare ikt-driftsfag? Hvorfor ikke serviceelektronikk?

 

Per i dag er vi kun godkjent lærebedrift for IKT-driftsfag. Jeg er også usikker på om vi vil klare å dekke alle målene i læreplanen for serviceelektronikk - så vidt jeg husker sjekket jeg dette i fjor og kom frem til at vi har litt tynt med arbeidsoppgaver innen enkelte av temaene.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
Jeg er selv lærling i serviceelektrinokk, og jeg jobber med ting som nesten ikke har med faget å gjøre, iallefall i MYE mindre grad enn det denne stillingen har.

Serviceelektronikk - kontor og data er jo nesten det samme som IKT-driftsfag

8052409[/snapback]

 

Sant men når bedriften ikke enda er GODKJENT for det så er ikke det det!.

 

<The End>

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg er lærling et annet sted for tiden, pga ansatte som følger med på den sida her, så går ikke jeg ut med noe navn.. Har jobbet her i ca 7 mnd snart, men vil gjerne bytte plass pga diverse årsaker, dårlig behandling, dårlig oppfølging osv.. Dette er bare noen av årsakene :ermm:

 

Det jeg lurte på, vil dere ta inn lærlinger som har allerede jobbet noen andre steder?

 

Jeg gikk IKT-driftsfag ifjor :)

 

Venter på svar... :tease:

 

Har forøvrig jobbet endel med Gentoo server, satt opp ircserver, smtp-server, iptables, apache, ntop osv på eksamen og fikk 5 :D.

 

Har også peiling når det komer til AD, Citrix, og litt diverse andre windows-programmer :)

Endret av Saberhagen
Lenke til kommentar
ikt drift er det det samme som data og elektronikk det?

altså ligger det under elfag eller under noe annet?

8105968[/snapback]

 

Det ligger under allmenfag merkelig nok :tease: selv om de aller fleste forbinder det med elektro.

 

Hadde tenkt til å søke, men virker som det er en god del flere høyere kvalifiserte enn meg her :ermm: jeg fullførte IKT i våren 2005, gikk påbygning og litt på høgskole, og jobber litt nå. skal søke lærlingerplass til høsten så kan vel hive inn en søknad her og, ser jo interessant ut da!

 

Lurer på om det lønner seg å være jente og ha fullført IKT? :innocent:

Endret av Ragnarokk87
Lenke til kommentar

Er en gutt på 22 år, som prøvde å få meg en lærlingeplass da jeg gikk ut av VK1 IKT-driftsfag, som nå er noen år siden. Forsøkte å få meg plass i både Vestfold og Buskerud, uten hell. Da jeg så denne utlysningen ble jeg vanvittig glad! Flytter fra Horten til kjæresten min i Oslo i april. Jeg sender en CV til dere med en gang!

Lenke til kommentar
Er en gutt på 22 år, som prøvde å få meg en lærlingeplass da jeg gikk ut av VK1 IKT-driftsfag, som nå er noen år siden. Forsøkte å få meg plass i både Vestfold og Buskerud, uten hell. Da jeg så denne utlysningen ble jeg vanvittig glad! Flytter fra Horten til kjæresten min i Oslo i april. Jeg sender en CV til dere med en gang!

8142249[/snapback]

Er det så dårlig med ikt lærlinge plasser sørpå :ohmy:

Jeg hadde større problemer med å bestemme meg jeg :roll:

Fikk plasser i pose og sekk ;P

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Har HW bruk for en CCNP-praktikant til høsten? Går kurset nå og NAV (aetat) ville i så fall betalt for tida jeg var der. Ingen utgifter til dere mao. ;)

8134387[/snapback]

 

Skaff deg heller en "skikkelig" jobb. Markedet skriker etter Cisco konsulenter om dagen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...