Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Morn igjen :) Nok et spørsmål, setter opp et 3v3 team, og komboen har blitt Warrior/Warlock/Discpriest. Kan jeg få litt synsing, tips og forslag til taktikk her. Jada, chainfear jeg vet :p

 

Chainfear hjelper ikke all verden. Manaburn er vel heller det dere burde spille på. :)

Endret av Skagen
OT
Lenke til kommentar
Morn igjen :) Nok et spørsmål, setter opp et 3v3 team, og komboen har blitt Warrior/Warlock/Discpriest. Kan jeg få litt synsing, tips og forslag til taktikk her. Jada, chainfear jeg vet :p

 

Chainfear hjelper ikke all verden. Manaburn er vel heller det dere burde spille på. :)

Da bør de vel bytte ut warrioren med en huntard i tillegg.

 

Har lyst til å prøve UA sammen med en shaman og SP selv, men spiller allerede med 2 rogues, så.. får se. Men er ele eller resto shaman det man bør gå for da?

Endret av Skagen
OT
Lenke til kommentar

Arena på lav rating er latterlig enkelt.

Jeg og en priest kjørte litt arena her om dagen, begge PvE gear og 2min PvP trinkets (Resto druid/Holy priest = herlig kombinasjon), og vi klarte å kjøre oss opp på 1650 rating, men ble kjapt kjørt tilbake til 1600 da vi møtte et s3 Warrior/Paladin -team som gibba oss noen ganger på rad.

 

Alt i alt så var det veldig morsomt, spesielt for en som aldri har kjørt noe særlig PvP før, men som lærer relativt fort. ;)

 

edit: Når jeg tenker meg om så lyver jeg kanskje littegranne. Tror priesten kjørte littegranne merciless. Er ikke helt sikker, men.

 

Hadde null sjangs mot enhancement shaman, og noen warriors ble skummelt vanskelige å kite til tider. Det var noen som var utrolig enkle også, forsåvidt. :)

Endret av Knofle
Lenke til kommentar

som war/dru er det også skam deilig å vinne, spesiellt 3-0 på 2k rating, veldig ego boost selv om kampene er skikkelig lange, gjelder å trykke der de minst forventer det hele tiden og prøve å kjøpe druiden din så mye tid som mulig samtidig som du selv ikke lar de andre slappe av i det hele tatt. utrolig gøy når det funker og du ender opp å stå der igjen med deg og druiden din mot en hunter uten pet og mana, hvorpå hunteren bare tar en /cry /shrug /bow før han leaver, god taper.

 

må også nevnes at shadowmeld samt NE druid hitboxer skikkelig merkes i slike kamper, urk!

Lenke til kommentar
som war/dru er det også skam deilig å vinne, spesiellt 3-0 på 2k rating, veldig ego boost selv om kampene er skikkelig lange, gjelder å trykke der de minst forventer det hele tiden og prøve å kjøpe druiden din så mye tid som mulig samtidig som du selv ikke lar de andre slappe av i det hele tatt. utrolig gøy når det funker og du ender opp å stå der igjen med deg og druiden din mot en hunter uten pet og mana, hvorpå hunteren bare tar en /cry /shrug /bow før han leaver, god taper.

 

må også nevnes at shadowmeld samt NE druid hitboxer skikkelig merkes i slike kamper, urk!

 

 

NE druid hitboxer? Mener du de gangene jeg har klart å hamstringe druids gjennom stolpene? :p

 

Spilte selv warrior/druid, og når vi vant over druid/hunter var det evig digg følelse. De gangene vi vant, så var jeg så svett etter 30min med max konsentrasjon :p

Lenke til kommentar
Druid/Hunter burde aldri aldri tape mot Druid/Warr..

 

Har bare vunnet mot carekoala/jiffy 1 gang ut av 5 kamper ellerno.. (De var rank 1 på Cyclone i teamet Chilidog før de recreatet team)

 

Helt jævlig..

?

Arenajunkies sier i alle fall at kampen er helt jævlig for druid/hunter (har merket det selv), og at Druid/warrior vinner lett så lenge de går for pet i starten. Det sliter virkelig på druiden å måtte spamheale peten :S

Lenke til kommentar
hva er det beste teamet for 2v2? 3v3? 5v5? altså combo? feks lock mage. med specc o.s.v

 

 

2v2:

 

warrior/druid, lock/druid, priest/rogue og mage/rogue.

 

Jeg spiller Druid/Hunter på 2.1k + funker fint :), men er av en eller annen grund ikke så mye spillt lenger. Hverfall ikke på vår BG

 

3v3:

 

Rogue/Priest/Mage, Warrior/Rogue/druid, Warrior, Lock, Druid, Rogue,lock druid

 

5v5:

 

rogue/priest/mage/lock/druid, warrior/paladin/priest/shaman/mage

 

orker ikke skrive spec :p, sier seg selv i de fleste combone

Lenke til kommentar

Bare for å legge til litt ekstra informasjon:

 

2v2:

 

Druid: Restoration (8/11/42)

Hunter: Marksmanship (11/41/9)

Mage: Frost (17/0/44)

Paladin: Holy (41/20/0)

Priest: Discipline (43/18/0)

Rogue: Subtlety (20/0/41)

Shaman: Restoration (0/20/41)

Warlock: SL/SL (23/38/0)

Warrior: Arms (33/28/0)

 

Med forbehold om noen små endringer fra og til i talents.

 

5v5:

 

Euro (Rogue, Priest, Mage, Warlock, Druid)

2345 (Warrior, Paladin, Priest, Shaman, Mage)

2346 (Warrior, Paladin, Priest, Shaman, Warlock)

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...