Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Men jeg er ingen norsklærer, dette er bare min mening.

Bare synd din mening ikke har noe å si for hvordan norsk grammatikk er bygget opp. (Hvis du virkelig vil at jeg skal forklare deg litt om årsaks- og tids-konjunksjoner, så gjør jeg gjerne det over PM. Nok off-topic allerede.)

 

Back on topic: Ca hvor mye arena-points får man hver uke for et useriøst lolteam? Ca 1500 rating.

Har vi fått oss en Lycan i XXL-utgave?

 

Edit: Noen andre setups enn, pala/warr/shaman eller warrior/rogue/druid en warrior passer bra inn i?

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bare meg eller er det ofte lett å få opener mot teams med stealther i? Snakker da fra synet til en warrior, ser jeg at vi møter stealth buser jeg ut og smeller opp en demoshout (5/5 booming) får som regel en rogue eller mage ut av stealth da, er jeg heldig en druid. Slike åpninger mot stealth gjør kampene en del enklere og det skjer hvertfall 50% av gangene nå ;)

 

Edit: Forandra litt på en setning da det ikke bare gjaldt rogue.

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Druid/Hunter og Druid/Warrior er pain in the ass for priest/rogue.

Noen som har noen tips/taktikker?

 

Mot druid/warrior handler det om å skape press på druiden. Dvs. Som priest har du som regel warrioren på deg. Da skal du, når du ikke har problemer med å holde deg i live, dpse warrioren så mye som mulig. Ikke la dette bli en outlast fight, for den vinner dere ikke.

Lenke til kommentar

Alt peker mot at begge kan regenne nok til å overleve hverandres attacks ved hjelp av heals på det stadiet.

 

Stikk fra arenaen, ettersom det er stor sjanse for at motstanderen er sta, og kampen tar en evighet.

 

Noe jeg har nevnt før:

Jeg møtte 2x healer i 2v2 en gang. Hadde ikke sjans til å ta dem ned, derfor satt jeg meg ned og venta. Partneren min stakk fort, og jeg ble værende 2 timer etterpå. Etter en stun logget de på en level 1-alt på min server, med navnet "leavenoob". De inviterte meg på vent, og så satt vi der og chatta et par timer.

 

Ganske morsom opplevelse, og staheten min vant til slutt, selvfølgelig! /flex. Gidder ikke det flere ganger, og det er i de aller fleste tilfeller ikke verdt det. På de 2t + kunne en fått 10x så høy rating.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Bare synd din mening ikke har noe å si for hvordan norsk grammatikk er bygget opp. (Hvis du virkelig vil at jeg skal forklare deg litt om årsaks- og tids-konjunksjoner, så gjør jeg gjerne det over PM. Nok off-topic allerede.)

 

Back on topic: Ca hvor mye arena-points får man hver uke for et useriøst lolteam? Ca 1500 rating.

 

Det er rart hvor arrogante enkelte blir bare fordi at de har pugget norsk-regler, selv om man ikke eier språkøre...

Lenke til kommentar
Spam dispel på druid.

Er vel ikke så smart det, da? Om du dispeller all lifebloomen, så får jo druiden mye hp hele tiden?

Jeg vet ikke sikkert, men dette er hva jeg tenker :p

Sant det, men i visse tilfeller er det best. For lifebloomen ticker jo først, så den healer faktisk for mindre da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Stemmer det.

 

 

Men har noen noen tips på keybindings til en disc/holy priest?

 

Har sett på arena junkies at en har:

 

 

 

Q=Psy Scream

E=Renew

T=PW:S

F=GH7

G=PI macro

<=Mount(VERY IMPORTANT!)

V=Mana Burn

 

Shift+

Q=Mass Dispel macro

E=SW: D

R=FH

T=Binding Heal

F=WotF

G=PS

C=Dispel Magic

V=PvP Trinket

 

Ctrl+

Q=Smite

E=Mind Blast

R=Devouring Plague

T=SW:P

F=Shadowfiend

G=Inner Focus

C=Dispel Focus

V=Battlemaster's

 

Mouse:

Middle=PoM

Shift+Middle=Holy Nova r1

Ctrl+Middle=Wand

M4=Mind Control

M5=Holy Nova r7

 

 

Edit: I am currently not very satisfied with this and trying to find ways to keybind Prayer of Healing, Inner Fire, Fear Ward, Healthstone, drink and Focus macro as well, comfortably.

 

 

 

Skal ha det til arena, og alt må være tiljenglig. Nå sitter jeg med 1-6 + q + e + S-E og noen andre.. Men ellers går all healing med musa..

 

Hvordan har dere det?

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Spam dispel på druid.

Er vel ikke så smart det, da? Om du dispeller all lifebloomen, så får jo druiden mye hp hele tiden?

Jeg vet ikke sikkert, men dette er hva jeg tenker :p

 

Hvis du spammer dispel får du fjernet en og en stack, i stedet for at tre stacks ligger på topp og ticker inn som bare det. Dessuten er det viktig å fjerne andre HoTs og lignende.

Lenke til kommentar
Regner med at alt av CC er ting de vet fra før.....

 

xD tja CC har vi klart ganske bra:) men han er litt VELDIG dårlig gearet =X og dette fucker det opp litt ^^ vi er nede på 1300 rating og på det stadiet klarer jeg nesten og drepe 2 alene ^^ men men, pleier og ta sap / blind og så holde 1 under controll med kick på spells / gogue / stun og alt det dere:)

 

Han jeg spiller med er nok ikke den fødte pvp'er men han lærer :) Vi har vunnet 1 av 13 :w00t: hehe

 

Men blir vel bedre ettervært:)

 

Lurer også på en ting hvordan er en bra måte og takle Mortal strike warriors og holy palas? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...