Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Prøvde mark først, men gikk over til bm for å prøve hardcore nuke!

 

Hardcore nuke + outlast fungerer som regel ganske dårlig.

 

Dere kunne prøvd Elemental shaman + BM hunter. Dere har burst og backup healing. Men markmanship + resto shaman er best.

 

Du som er hunter (?) må ikke være for aggresiv. Bruk dine traps og fokuser på å drain mana med viper sting, mens du holder Shaman i livet mest mulig med silencing shot, scatter shot, osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo, jeg lurte på om jeg kanskje skulle ta opp WoW-spillingen min igjen etter litt over 1 års pause. Orker ikke stresse med raids lenger så tenkte jeg skulle gå full PvP. Har 2 lvl 70, begge er ganske dårlige gearet, men hvem burde jeg velge? Har en priest og en rouge. Tenker på hva som er lett å finne teams med og hvem som passer seg best i hvilke comboer.

 

Lurte også på om noen her eventuellt kunne tenkt seg å spilt med meg, holder til på zenedar men kan migrate (alle jeg kjenner har flytta), føler jeg har potensialet til å bli god (rask på tastaturet og kan improvisere/tenke logisk i kritiske situasjoner) men mangler endel gear og må komme meg up-to-date på hva som funker nå for tiden osv.

Endret av lassejl
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Mener å huske en sa det var garantert 2k rating ^^

 

Vel, klarer meg ganske bra som priest/rogue, der jeg er priest. Starta på 1300 rating, ligger på 1500 nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...