Gå til innhold

The Experience: Paintball CS på HWX?


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis det er noen som har informasjon, dvs konkret sted hvor utstyr kan leies inn, eller om det er andre firmaer som kan arrangere noe sånt, så har vi god plass i området rundt Valle Hovin.

 

Send meg en PM om det i såfall. :)

8043464[/snapback]

 

PM er sendt :)

Lenke til kommentar

Gode forslag.

I år har vi bedre tid...og ikke minst flere folk så vi har bedre mulighet til å få gjennomført mer.

Jo mer gjennomtenkt ting er jo bedre er det. Selv er jeg lat så liker ferdig med navn, tlf nr og leveringsdato :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Jeg foreslår Airsoft fremfor Paintball for ekstra realisme :cool:

8063949[/snapback]

Må si meg enig her. Sist kan jeg spillt paintball kunne jeg dukke unna kulene fordi jeg så dem. Dette kom dog av at det var et svært område vi spilte på. Mens når jeg spilte airsoft var det bang, jeg ble truffet. Etter min mening får vi ha airsoft. Men det er opp til andre enn meg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har drevet med airsoft i ca 3 år og har drevet litt med paintball. Med mine erfaringer er det mye bedre med airsoft enn med painball, paintball er veldig lett får at kulene ikkje går beint, mens med airsoft går det veldig beint inne og ute om det ikkje er storm ^^

Og med airsoft trenger du ikkje bekymre deg om malinga ;)

Endret av 2r3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+56132
Jeg skal ha med min, kan ikke skjønne hvorfor man ikke skulle få bruke sin egen markør :p

8424430[/snapback]

Hoho, betyr det at jeg kan ta med de tre jeg har? :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...