Gå til innhold

Noen diablo 2 spillere her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror jeg skal begynne med go'e gamle D2 LOD igjen jeg også gitt ;)

 

Forresten, jeg har et problem når jeg prøver å spille online,

klarer ikke å connecte til battle.net eller noe :(

 

"You were disconnected from Battle.net, please try again" eller no'

 

har prøvd alt i min makt men får ikke til å fikse det.

noen tips?

8343089[/snapback]

Det pleier å løse seg etter 5 minutter til 1 dag, ingen vits i å sende mail til blizzard, de kan ikke hjelpe deg

Lenke til kommentar

Åhhhh, Diablo 2 LoD. Første online spillet eg spilte, husker den tiden godt.

Eg var rundt 9 år og spilte det til eg var 10-11 (Er 13 no).

Hadde veldig mange charaktere med høg level. Husker ikkje level på alle men eg husker ihvertfall at eg hadde en lvl 94 Amazon.

Tror min barbarian var noe å level 80, en Paladin på rundt level 60,

og til slutt en rundt level 80 sorceress.

Mulig eg hadde fler og men husker ikkje^^

Eg var veldig rik på den tiden.

Hadde beste øksen man kan få tak i, flere WF (WindForce), 2stk av beste armor på spillet, og mye mer.

Øksen het noe med, hmmm, hva var det den het igjen da.

4 ord og mest brukt som forkortning, med 4 bokstaver seffølgelig.

Dei 2 armorane eg hadde het Enigma. Hadde også et våpen som het noe med oak (som er ett slags holdeskaft, og noe kjetting som man slår med.

Øksen og Enigma er laget av runer. Ikkje WindForce. Også mulig det oak våpenet var laget av runer og.

Hadde også en Hardcore charakter i høg level, men husker nesten ingenting om den.

Dessuten har eg duellert med mange av dei beste PvP folka i Diablo 2.

Har accounten ennå, men ikkje spillet (Katten spiste CD'en opp).

Hun stjal den hvertfall.

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg skal begynne med go'e gamle D2 LOD igjen jeg også gitt ;)

 

Forresten, jeg har et problem når jeg prøver å spille online,

klarer ikke å connecte til battle.net eller noe :(

 

"You were disconnected from Battle.net, please try again" eller no'

 

har prøvd alt i min makt men får ikke til å fikse det.

noen tips?

8343089[/snapback]

Det pleier å løse seg etter 5 minutter til 1 dag, ingen vits i å sende mail til blizzard, de kan ikke hjelpe deg

8343242[/snapback]

 

joda, skulle ikke sett bort ifra det, men har aldrig, siden jeg kjøpte spillet klart å logge på online noengang! :no: hver gang jeg har prøvd har jeg fått det samme.

Lenke til kommentar
Det pleier å løse seg etter 5 minutter til 1 dag, ingen vits i å sende mail til blizzard, de kan ikke hjelpe deg

8343242[/snapback]

de hjelper deg de :)

de hjalp meg med å innstalere det på vista.. og en venn av meg fikk fikset sin wow account.. tenkte kanskje det var noe feil med accounten hans..

Endret av effortfilm
Lenke til kommentar
Jeg tror jeg skal begynne med go'e gamle D2 LOD igjen jeg også gitt

 

Forresten, jeg har et problem når jeg prøver å spille online,

klarer ikke å connecte til battle.net eller noe

 

"You were disconnected from Battle.net, please try again" eller no'

 

har prøvd alt i min makt men får ikke til å fikse det.

noen tips?

 

Kan hende du har invalid cd key, eller brannmuren blokkerer?. banned?. hvor langt kommer du forresten?, til da charc skal dukke opp. eller aller først når du connecter?.

 

Har hvert borti mange rare beskjeder :D

Lenke til kommentar
Det var nettopp dette spillet som i ettertid fikk meg til å innse hvor oppslukt man kan bli av et spill, jeg er sikker på at jeg 'kastet' bort minst et år av livet mitt på dette.

8342890[/snapback]

 

Kommer da ann på synspunktet. jeg føler da ikke at jeg har kaster bort noen stunder av livet.

 

Min mening, man kaster bort livet hvis man driver med ting man ikke har lyst på :)

Lenke til kommentar
Det var nettopp dette spillet som i ettertid fikk meg til å innse hvor oppslukt man kan bli av et spill, jeg er sikker på at jeg 'kastet' bort minst et år av livet mitt på dette.

8342890[/snapback]

Kommer da ann på synspunktet. jeg føler da ikke at jeg har kaster bort noen stunder av livet.

 

Min mening, man kaster bort livet hvis man driver med ting man ikke har lyst på :)

8356076[/snapback]

Jeg er litt enig, derfor satt jeg anførselstegn på 'kastet' :)

Greit nok at man har det morro når man spiller, men man har jo ikke noe igjen for det senere - det gjør det litt skummelt å bruke altfor mye tid på det, synes jeg :)

Lenke til kommentar
Det var nettopp dette spillet som i ettertid fikk meg til å innse hvor oppslukt man kan bli av et spill, jeg er sikker på at jeg 'kastet' bort minst et år av livet mitt på dette.

8342890[/snapback]

Kommer da ann på synspunktet. jeg føler da ikke at jeg har kaster bort noen stunder av livet.

 

Min mening, man kaster bort livet hvis man driver med ting man ikke har lyst på :)

8356076[/snapback]

Jeg er litt enig, derfor satt jeg anførselstegn på 'kastet' :)

Greit nok at man har det morro når man spiller, men man har jo ikke noe igjen for det senere - det gjør det litt skummelt å bruke altfor mye tid på det, synes jeg :)

8357347[/snapback]

 

Jeg skjønner hva du mener. ,men igjen så har man heller ikke noe igjen ved å gjøre noe man ikke vil eller har lyst på. man sitter ikke igjen med noenting da heller :D ,Men vi er da alle forskjellige å. Hvis du mener at du har 'kastet' bort 1 år. så har du sikker rett i det. ,men igjen så gjelder ikke det alle.

 

Livet mitt har ikke hvert noe direkt danser på roser akkurat :D De få gode minnene jeg har er faktisk da jeg har spilt med andre :)

 

bare bra folk har forskjellige meninger :) ville blitt veldig kjedelig hvsi alle var enig i alt :D men antakeligvis mye enklere da ,men :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...