Gå til innhold

Noen diablo 2 spillere her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg holder på å bygge opp en offline hammerdin nå etter mange års pause. Er level 85 i skrivende øyeblikk og er egentlig ganske sterk. Har aldri hatt det så lett på baalruns på hell før.

 

Noe jeg ikke helt skjønner er hvordan hammerne kan skade de som er imune mot magic. Det står jo på hammeren at den gir magic damage.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Fordi hammer'n gir annen damage enn magic :)

 

Ikke helt riktig. Fasiten:

 

It simply lies in the nature of the Blessed Hammer skill to completely ignore the magical resistances of both Demon and Undead class monsters. This is part of what makes Hammerdins (Paladins that use the Blessed Hammer skill) so ridiculously powerful, the ability to pierce the resistances of virtually any monster in the game is unmatched, anywhere. The only monster types that Blessed Hammers can not damage are monsters that are both immune to magic, and of the Animal class.
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
hvordan kommer du til "ku-verden" igjen?

 

har plukket opp wirt's leg, men husker ikkje hva eg gjorde for å komme til ku verden :(

 

 

noen som kan friske opp minnene for meg?

9245843[/snapback]

 

 

Om jeg husker riktig, er det Foten, en portal bok i den kuben du får i egypt.

Lenke til kommentar
hvordan kommer du til "ku-verden" igjen?

 

har plukket opp wirt's leg, men husker ikkje hva eg gjorde for å komme til ku verden :(

 

 

noen som kan friske opp minnene for meg?

9245843[/snapback]

 

 

Om jeg husker riktig, er det Foten, en portal bok i den kuben du får i egypt.

9246217[/snapback]

 

Øhh? Litt vanskeleg formulert det der kanskje? :D

 

Det du gjer, er at når du er i Tristram, på ei vanskegrad du allereie har fullført, so tar du Wirt's Leg og ei Tome of Town Portals og legg i Horadric's Cube. So trykkjer du transmute. Då skal portalen til Cow Level kome opp. Lukke til!

 

Og cheers til dei som tør spele Hardcore. Eg er redd for at eg hadde knust pc'en i rein frustrasjon viss eg hadde mista ein level 90-something. *grøss*

Lenke til kommentar
har startet en hardcore i dag er lvl 10 er sykt sketchy å spille når men vet at man ikke må dø haha

9247212[/snapback]

 

Ja, men det er ganske gøy synes jeg hvertfall. Du kommer 100% sikkert til å miste den charen du holder på med nå ganske tidlig, så ikke oppbevar mange items på en char, sleng dem over på lvl 1 char slik at når du dør så mister du ikke så mye. Etter en stund får du erfaring om hva du må unngå i HC, og du klarer deg fint :p

Lenke til kommentar

HAH! jeg skulle akuratt til å lage et sånt emne :>

 

Er level 54, blizzard sorc og masse kule ting :>

Heter: Hvissvass

 

Desverre så brakk diablo 2 cden min i går imens jeg spilte =/

 

EDIT: spilte for 2 år siden eller mer... :> Så vet hva jeg skal gjøre :p

 

jeg brukte 2 dager på å komme til 54 på blizzard sorcen Min ô.Ô

Endret av pmiddy
Lenke til kommentar

Har en 74 Elemental druid, bruker tornado og Hurricane (Husker ikke helt hvordan det skrives)

 

Og en 64 Wolf druid, bruker fury, også driver jeg og trener rabies nå..

 

 

Begge er på hell..

 

Også begynte jeg for ikke så lenge siden på en revie Necromancer, lvl 42, men han er jeg på nightmare på første brett..

 

Jævli morsomt spill, selv om det er gammelt.. :)

Lenke til kommentar

Jeg spilte det med kompiser da vi var sånn ca 12 år, og tenkte å begynne å spille igjen. Fikk en Barbarian til level 9 før jeg ga langt faen.. Hadde vært gjennom alt så uendelig mange ganger før, og hack n slash blir fort kjedelig når det ikke er første gangen...

 

Det er konge spill, men blir kjedelig i lengden imo

Lenke til kommentar
HAH! jeg skulle akuratt til å lage et sånt emne :>

 

Er level 54, blizzard sorc og masse kule ting :>

Heter: Hvissvass

 

Desverre så brakk diablo 2 cden min i går imens jeg spilte =/

 

EDIT: spilte for 2 år siden eller mer... :> Så vet hva jeg skal gjøre :p

 

jeg brukte 2 dager på å komme til 54 på blizzard sorcen Min ô.Ô

9250373[/snapback]

hehe skal si deg hva du skal gjøre ;)

gå på www.d2sector.net og last ned D2 loader og legg den i D2 mappa di så trenger du ikke cd! og med det kan du spille i windowed også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...