Gå til innhold

Noen diablo 2 spillere her?


Anbefalte innlegg

Installerte Diablo II nå rett før helga faktisk. Morsomt å spille det igjen...begynner å bli noen år siden sist. Ikke kommet så fryktelig langt enda....level 25 eller noe, med barbarian. Driver å rører runt nede i kloakken og slakter for fote  :D

 

Jeg og en kollega runda spillet sammen for noen år siden, og etter det gadd jeg ikke spille mer....før nå.

 

Et par spørsmål bare....når får man den boksen som kan gjøre noe med disse steinene man samler på? .....har mange av dem nå, og kassa er helt full....husker det var en slags boks man kunne putte 3 like steiner i, eller noe sånt, og så transformerte de seg til én større stein....

 

...og hvor mye penger kan man ha...? Har 100K i kista, og 124K i "lommeboka".

 

...hvordan funker detta trebeinet som man finner i begynnelsen?

 

 

Pantera

8194554[/snapback]

 

Boksek man kan bruke til å forandre steinene (Horadric Cube) får du i første eller andre hulen utenfor byen (husker ikke hva den heter).

 

Trur ikke det er noen maksgrense på hvor mye penger du har og jeg tror stashen din blir oppgradert til å holde mere penger etterhvert.

 

Trebeinet (Wirt's Leg) kan brukes sammen med en Book of Town Portals i Horadric Cuben til å lage en portal til Cow-level som skal være et bra farme sted eller no, men jeg har aldri kommet langt nok/giddet å teste det ut. Skal vistnok ikke kunne brukes før du har gjørt ferdig alle actene på den vanskelighetsgraden eller no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

8194554[/snapback]

 

Boksek man kan bruke til å forandre steinene (Horadric Cube) får du i første eller andre hulen utenfor byen (husker ikke hva den heter).

 

Trur ikke det er noen maksgrense på hvor mye penger du har og jeg tror stashen din blir oppgradert til å holde mere penger etterhvert.

 

Trebeinet (Wirt's Leg) kan brukes sammen med en Book of Town Portals i Horadric Cuben til å lage en portal til Cow-level som skal være et bra farme sted eller no, men jeg har aldri kommet langt nok/giddet å teste det ut. Skal vistnok ikke kunne brukes før du har gjørt ferdig alle actene på den vanskelighetsgraden eller no

8201578[/snapback]

 

Fant den boksen ja. Var i den hulen i Dry Hills eller noe sånt. Ble fort tomt i kassa gitt.

Har 150K som maks i kassa nå....pluss 150 i "lommeboka"....så det øker nok etterhvert, ja.

 

Trebeinet ja....kasta det, jeg. Husker at jeg var på dette Cow-brettet da jeg spilte multiplayer, men huska ikke hvordan vi kom dit. Får vel finne beinet igjen hvis jeg orker å runde hele spillet.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

Trebeinet kan brukes i act 1 etter at du har drept baal. Bare og stille seg i act1 en plass med book of town portal og foten i cube, og transmute det til en townportal til cow-level:)

 

Boksen kan brukes til og sette sammen diverse diamanter og diverse runer..

3 eld=1 tir osvosv, og 3 chipped ruby's = 3 flawed ruby.

Eneste som er bra i cow-level er og lvle fra 20-25, for du får ikke experience i baalruns før du er lvl 25:)

Er nesten bare det cow level er brukt til. Gold er ikke noe og bekymre seg for ettersom du får mer en du trenger senere i spillet, og det merchant selger da(nesten alt) utenom potions, tp's osv er useless =)

Endret av superegge
Lenke til kommentar

D2LOD er favorittspillet mitt igjennom tidene. Få spill jeg har brukt så mye tid på :D Liker best å spille med Sorceress, men Paladin funker og ;) Har akkurat begynt å spille det igjen, har greid å levle opp til 24 på to korte kvelder ... Elsker det spillet, Faktisk det eneste spillet jeg noensinne har kjøpt 3 ganger ^^

Lenke til kommentar

@effortfilm

 

Lag en snarvei til Diablo II.exe og velg egenskaper på den. Under "Compatibility" velger du "Disable desktop composition". Hvis det ikke fungerer skikkelig etter det kan du også velge å kjøre Diablo i kompatibilitetsmodus.

 

PS:

Visstnok må du ha en av de nyeste patchene for å kunne spille det i vista så prøv å patche det før du starter det :cool:

Lenke til kommentar
@effortfilm

 

Lag en snarvei til Diablo II.exe og velg egenskaper på den. Under "Compatibility" velger du "Disable desktop composition". Hvis det ikke fungerer skikkelig etter det kan du også velge å kjøre Diablo i kompatibilitetsmodus.

 

PS:

Visstnok må du ha en av de nyeste patchene for å kunne spille det i vista så prøv å patche det før du starter det  :cool:

8208571[/snapback]

ahh nice :D skal teste det når jeg kommer hjem..

Lenke til kommentar
@effortfilm

 

Lag en snarvei til Diablo II.exe og velg egenskaper på den. Under "Compatibility" velger du "Disable desktop composition". Hvis det ikke fungerer skikkelig etter det kan du også velge å kjøre Diablo i kompatibilitetsmodus.

 

PS:

Visstnok må du ha en av de nyeste patchene for å kunne spille det i vista så prøv å patche det før du starter det  :cool:

8208571[/snapback]

 

 

Tusen takk :D nå funker det vett :thumbup:

Lenke til kommentar
Trebeinet kan brukes i act 1 etter at du har drept baal. Bare og stille seg i act1 en plass med book of town portal og foten i cube, og transmute det til en  townportal til cow-level:)

 

 

Er i act II, helt på slutten...men får ikke brukt det trebeinet for det. Går utenfor leieren i act I, med cuben, boka og trebeinet, med får bare "cant use this yet"....har lvl 23.

 

 

 

Grimfist

Lenke til kommentar
Trebeinet kan brukes i act 1 etter at du har drept baal. Bare og stille seg i act1 en plass med book of town portal og foten i cube, og transmute det til en  townportal til cow-level:)

 

 

Er i act II, helt på slutten...men får ikke brukt det trebeinet for det. Går utenfor leieren i act I, med cuben, boka og trebeinet, med får bare "cant use this yet"....har lvl 23.

 

 

 

Grimfist

8232676[/snapback]

 

Du har altså klart alle aktene og er lvl 23? Nei, det trur eg ikkje. Du må fullføre alle aktene, for så å returnere til den første byen.

Lenke til kommentar
Trebeinet kan brukes i act 1 etter at du har drept baal. Bare og stille seg i act1 en plass med book of town portal og foten i cube, og transmute det til en  townportal til cow-level:)

 

 

Er i act II, helt på slutten...men får ikke brukt det trebeinet for det. Går utenfor leieren i act I, med cuben, boka og trebeinet, med får bare "cant use this yet"....har lvl 23.

 

 

 

Grimfist

8232676[/snapback]

 

Du har altså klart alle aktene og er lvl 23? Nei, det trur eg ikkje. Du må fullføre alle aktene, for så å returnere til den første byen.

8232705[/snapback]

 

Nei, som skrevet over så er jeg på slutten i act II (Canyon of magic eller noe sånt), så jeg har ikke kommet igjennom alle...er vel 3 totalt.

 

Men jeg leste nok litt feil i svaret jeg fikk litt lenger opp her....trudde først det var etter act 1, jeg kunne gjøre dette.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...