Gå til innhold

Noen diablo 2 spillere her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah.. D2 LoD :love: Long time, no see! Ny pc siden sist, så tror jaggu det er på tide å friske opp litt!

 

Setter meg ned i kveld med en ny Necromancer build tenker jeg, tons of skeletons og skeleton mastery er oppskrifta denne gangen.

 

Dette blir greier! :D Om det blir noe i nærheten av sistgang jeg installerte og spilte D2, så kommer forloveden til å klikke i vinkel..

 

 

EDIT:

Kan trenge en booster. Anyone? ;)

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar

Har du spillt det før?

 

Det er et veldig bra spill, veldig stort items utvalg og bra og raskt gameplay, men graffikken er vel noe av det dårligere som er ute på markedet.

Du kan lett lage dine egne servere bare med et tastetrykk, og joine lett hvis du spiller online. Det kan max være 8 stykker på en bane om gangen.

Ellers er historien god.

 

Men hold deg unna hacks og hackere, og aldri last ned noe hack, da blir du banna av blizzard fort pluss at det er stor sjangs for at de som la ut hacken tar accounten din.

 

Som nybegynner anbefaler jeg deg til å spille på en paladin eller en sorceres.

Lenke til kommentar

det er egentlig ett valg etter smak og behag:)

hvis du er glad i dyr = Druid

Liker du karate tricks og sånt = Assassin

magi dilla? = Sorceress

Voldsomt monster av en gubbe? = Barbarian

Taktisk spilling? = Amazon/Assassin

Robin hood style = Amazon

glad i sverd og vil ha litt oblivion over det? = Paladin!

Veldig glad i monstre og zombier? = Druid/Necromancer

 

Tror ikke jeg har glemt noen nå hehe

Lenke til kommentar
diablo er fett, men å spele det offline kan bli litt dumt, du kan bare nedlaste character editorer så får du så bra våpen du vil, og så høg lvl du vil (lvl 99 er max)  :thumbdown:

 

det er dumt at det går, men kult spel  :thumbup:

8087733[/snapback]

 

 

Selv om du kan laste ned editorer, så du ikke!! :nei:

8088770[/snapback]

 

:!: Ja, den blei litt drøy. Om folk vil sitte å lure seg selv ved å laste ned char.edits, så gjerne for meg, men dette er vel første gang jeg har hørt noen klage på det! :lol:

 

Det finnes ikke mange offlinespill det ikke finnes minst en trainer til. Eller cheats generelt for den saks skyld. Det må du nok bare leve med xersess! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Installerte Diablo II nå rett før helga faktisk. Morsomt å spille det igjen...begynner å bli noen år siden sist. Ikke kommet så fryktelig langt enda....level 25 eller noe, med barbarian. Driver å rører runt nede i kloakken og slakter for fote :D

 

Jeg og en kollega runda spillet sammen for noen år siden, og etter det gadd jeg ikke spille mer....før nå.

 

Et par spørsmål bare....når får man den boksen som kan gjøre noe med disse steinene man samler på? .....har mange av dem nå, og kassa er helt full....husker det var en slags boks man kunne putte 3 like steiner i, eller noe sånt, og så transformerte de seg til én større stein....

 

...og hvor mye penger kan man ha...? Har 100K i kista, og 124K i "lommeboka".

 

...hvordan funker detta trebeinet som man finner i begynnelsen?

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...