Gå til innhold

Noen diablo 2 spillere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ahh godt å få spille igjen! :)

dette spillet er evig fett! har en lvl 30 assassin men har begynt å spille hardcore nå så har en lvl 7 barb, lurer på om jeg ikke skal starte på nytt som assassin...

:hmm: trap assassin er jo det jeg liker best å være..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trebeinet kan brukes i act 1 etter at du har drept baal. Bare og stille seg i act1 en plass med book of town portal og foten i cube, og transmute det til en  townportal til cow-level:)

Er i act II, helt på slutten...men får ikke brukt det trebeinet for det. Går utenfor leieren i act I, med cuben, boka og trebeinet, med får bare "cant use this yet"....har lvl 23.

Grimfist

8232676[/snapback]

Mente liksom etter og ha drept baal, som er siste bossen på spillet og befinner seg i act5 :)

Er forøvrig ikke lurt og drepe han før rundt lvl 40+- fordi du lvler veldig for i såkalte baalruns, og dreper du han finner du bare nightmare games og det blir vanskelige og finne baalruns i normal

Skrevet

Hva f#&¤! :ph34r:

Som mange andre spilte jeg Diablo II en gang i tiden. Det er mange år siden sist jeg spilte det, men for ca en måned tid siden startet jeg å spille det igjen for tidsfordriv (er i forsvaret ;) ). Morsomt at så mange andre fortsatt spiller det selv så mange år etter dets storhetstid.

Har en lvl 83 concbarb og en lvl 50 wolfdruid. :)

Skrevet

Fikk tak i LoD her om dagen, og har "oppgradert" Diablo II.....tok backup av save-games (barbar, lvl 25), men kan jeg bruke denne i den "nye versjonen"?

Starta ett nytt spill, og kista i leiern er blitt større, og noen nye ting å finne...spiller med assassin akkurat nå...

Pantera

Skrevet (endret)

Ja.. Jeg har da spilt diablo i 2-4 år :D

så har noen ca 12stk på lvl 70-99 :)

husker ikke nicka fordi det er så lenge sia jeg har spilt.. kanskje det er expira men kan vel sjekke de ut en dag :hmm:

funker maphack enda? O.o

Endret av Xanduu
Skrevet

tenker jeg kommer til å installere D2 til uka. Gode gamle D2 :)

Blir enter Cold sorc eller Trapper assa(men mest taktisk valg er vel sorc for MF runs etc) GIEF EPIX :D - savne stormshield . shako. Hoto etc :)

Lite gunstig med chars som er avhengig av ML og LL. 1.10 og 1.11 har gitt monstre ALT for mye ironskin. sluker bare pots da :(

Savner mine gamle accs. Har hatt 7-8 stk lvl 99 chars. 12-13 stk inkl. lvl service :p

Acc name blir sangesland. Gir feedback når game er installert.

Skrevet

Hei!. jeg har spilt dia i 3-4år har gått lei det i blandt ,men har hindret charc i å expire :D

Viste jeg ville angre vis jeg ikke sørget for at de ikke ble expired.

Jeg spiller i Non-ladder,, ikke hc.

har minst 10 charc, over lvl 80:). har soj, Botd, Enigma, Hoto. og mye annet.

Er et ganske kult spill :thumbup:

Og jeg har forresten tatt Andariel i lvl 6 :D

Skrevet

Det var nettopp dette spillet som i ettertid fikk meg til å innse hvor oppslukt man kan bli av et spill, jeg er sikker på at jeg 'kastet' bort minst et år av livet mitt på dette.

Skrevet (endret)
Hei!. jeg har spilt dia i 3-4år har gått lei det i blandt ,men har hindret charc i å expire :D 

Viste jeg ville angre vis jeg ikke sørget for at de ikke ble expired.

Jeg spiller i Non-ladder,, ikke hc.

har minst 10 charc, over lvl 80:).   har soj, Botd, Enigma, Hoto. og mye annet.

Er et ganske kult spill :thumbup:

Og jeg har forresten tatt Andariel i lvl 6 :D

8342748[/snapback]

Nice!=D Hu er ganske lett så, he-he.

Han karen før Dureiel (han ute i verdensrommet der), han pleier jeg og slite litt mot, pga høy dmg på firewall.

Men, når jeg knuste han med assasin på lvl 13 sleit jeg ikke i det hele tatt, sier bare one-hit jeg :D

Endret av Kjetil_90
Skrevet

Jeg tror jeg skal begynne med go'e gamle D2 LOD igjen jeg også gitt ;)

Forresten, jeg har et problem når jeg prøver å spille online,

klarer ikke å connecte til battle.net eller noe :(

"You were disconnected from Battle.net, please try again" eller no'

har prøvd alt i min makt men får ikke til å fikse det.

noen tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...