Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
var å pruta til meg en i sand på Expert nå! johooo!!

 

ps: det er lov å prute! 450; billigere (tror jeg?!)... tok med superminutt!

8564211[/snapback]

Hehe, hvor kjøpte du den hen? Vinterbro?

 

EDIT : Oja Expert, trodde det var Elkjøp.. :p

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Er det flere som har begynt å hate Nokia Maps? Jeg har lastet inn kartet for sørnorge og prøver å plotte inn en kurs fra Oslo til Notodden i Telemark f.eks, men finne ingen rute etter laaaang letetid.

 

Ok, så prøver jeg å finne Stanseveien 27 (netshop oslo), men det finner den heller ikke.. Hallo, hva er det den skal være godt for??

Lenke til kommentar
Noen som kan bekrefte at N95 takler flere bluetooth strømmer samtidig.

Feks navigasjon med bluetooth gps (tomtom) og bluetooth handsfree samtidig?

8562478[/snapback]

 

Skulle tro det, uten å ha prøvd det. Det funker å synke med PC samtidig som man hører på musikk, f.eks.

8562573[/snapback]

 

Det funker bra. Stemmeinstruksjonene i Tomtom slutter når du snakker i telefonen, men skjermbildet viser vei. Synd at man ikke kan benytte den interne GPS-en, men det er vel egentlig bra hvis man tenker på batterilevetiden ;)

 

...men den siste kommentaren hører vel hjemme i en anne tråd ;)

Lenke til kommentar

:cool: Jeg har Nokia N95, og jeg lurer på en ting: Hvis jeg instalerer Tom tom til Nokia, hvilken versjon av tom tom skal jeg instalere på N95? Kan jeg koble hvilken som helst bluetooth ekstern?

Når jeg bruker GPS tom tom på mobil må jeg betale noe til tele levrandør for og navigere eller betaler man ikke noe som en vanlig GPS navigering?

 

Håper noen kan svare meg så fort som mulig! :)

Lenke til kommentar
:cool: Jeg har Nokia N95, og jeg lurer på en ting: Hvis jeg instalerer Tom tom til Nokia, hvilken versjon av tom tom skal jeg instalere på N95? Kan jeg koble hvilken som helst bluetooth ekstern?

Når jeg bruker GPS tom tom på mobil må jeg betale noe til tele levrandør for og navigere eller betaler man ikke noe som en vanlig GPS navigering?

 

Håper noen kan svare meg så fort som mulig!  :)

8565010[/snapback]

 

Du trenger ikke betale noe for å bruke Tom tom nei, så lenge du har en GPS mottaker og tom tom installert på mobilen så er det bare å dra på tur! :)

Lenke til kommentar
:cool: Jeg har Nokia N95, og jeg lurer på en ting: Hvis jeg instalerer Tom tom til Nokia, hvilken versjon av tom tom skal jeg instalere på N95? Kan jeg koble hvilken som helst bluetooth ekstern?

Når jeg bruker GPS tom tom på mobil må jeg betale noe til tele levrandør for og navigere eller betaler man ikke noe som en vanlig GPS navigering?

 

Håper noen kan svare meg så fort som mulig!  :)

8565010[/snapback]

 

Du trenger ikke betale noe for å bruke Tom tom nei, så lenge du har en GPS mottaker og tom tom installert på mobilen så er det bare å dra på tur! :)

8565867[/snapback]

 

 

 

hvilken versjon av tom tom skal jeg instalere på N95? Kan jeg koble hvilken som helst bluetooth ekstern?

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd at bilder forsvinner fra minnekortet? Nå nettopp ladet telefonen min ut, da jeg slo den på igjen var alle bildene på minnekortet borte. Dette skjedde en uke tidligere også, men jrg trodde dette var et engangstilfelle.

 

Jeg synes dette er svært merkelig, mp3`ene er jo fortsatt der.

 

Faktisk er bildene på telefonen borte også...

Endret av gladdys_84
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...