Gå til innhold

Nokia N95 - Diskuter den her!


2bb1

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp åpnet gsmstuff.net for alle. Lagde i utgangspunktet siden for å teste ajax og statiske sider i kombinasjon samt lagring av filer i database. Men siden den inneholder over 25 000 wallpapers, themes og bildemeldinger tenkte jeg å åpne den for alle. Legger stadig til mer innhold også.

 

Tilbakemeldinger tar jeg enten via feedback skjemaet eller i denne tråden her i forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
T_H_X:

 

 

har jeg forstått rett at rammen blir mindre og mindre da helt til den kutter ut?

 

så om man slår av og på mobilen så er det i orden?

 

jeg forstår det sikkert når jeg ser det. men får håpe N95 har mer "muskler" som du skriver!

8558146[/snapback]

Jepp, da har du forstått riktig ja...

 

SkyeCaller kutter ja, men ikke nødvendigvis telefonen/andre programmer...

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar
Jeg har nettopp åpnet gsmstuff.net for alle. Lagde i utgangspunktet siden for å teste ajax og statiske sider i kombinasjon samt lagring av filer i database. Men siden den inneholder over 25 000 wallpapers, themes og bildemeldinger tenkte jeg å åpne den for alle. Legger stadig til mer innhold også.

 

Tilbakemeldinger tar jeg enten via feedback skjemaet eller i denne tråden her i forumet.

8561950[/snapback]

Den siden var jo ekstremt treg. Kommer jo opp "Loading" hele tiden, og det blir ofte værende der i 10 minutter.

Lenke til kommentar
Noen som kan bekrefte at N95 takler flere bluetooth strømmer samtidig.

Feks navigasjon med bluetooth gps (tomtom) og bluetooth handsfree samtidig?

8562478[/snapback]

 

Skulle tro det, uten å ha prøvd det. Det funker å synke med PC samtidig som man hører på musikk, f.eks.

Lenke til kommentar
Noen som kan bekrefte at N95 takler flere bluetooth strømmer samtidig.

Feks navigasjon med bluetooth gps (tomtom) og bluetooth handsfree samtidig?

8562478[/snapback]

 

Skulle tro det, uten å ha prøvd det. Det funker å synke med PC samtidig som man hører på musikk, f.eks.

8562573[/snapback]

 

Tror det er en standard at bluetooth takler 7 samtidige tilkoblinger.

Lenke til kommentar

Noen som har fått N95 til å fungere mot D-Link dir-635 med WPA kryptering? (Har skrevet riktig passord).

 

Finner SSID når jeg scanner for tilgjengelige wifi, men vil ikke koble på når jeg skriver inn passordet.

 

Har fått N95 til å fungere mot Linksys med WPA

Lenke til kommentar

folkens! Til alle dere som lurer på om dere skal kjøpe telefonen:

 

Har dere kapital til det så løp og kjøp. Mobilen har jo alt! Jeg er helt frelst.

 

Fant en side igår med masse gratis themes til nokia n95!!

 

Veit ikke om jeg har lov til å legge ut link, men søkte på themes to nokia n95 på google, og da kom den øverste opp..

 

Særlig themesene til en som kaller seg for alfa som er bra!

 

Have fun :p

Lenke til kommentar

Ja, hiv ut linken så jeg kan fikse themes på mobilen når jeg får den senere :D

Men må man lade den opp i 12 timer, eller bare vanlig lading.?

Og hvordan er videokameraet, er det virkelig dvdkvalitet?'

Er kun zoomen på kameraet 10?

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Det problemet med høyfrekvent lyd i høyttaleren sliter jeg også med. Var så irriterende at jeg krevde å bytte min N95. Fikk ny, men gjett hva: det samme problemet var i den nye og. Telefonen er perfekt på alle kanter, men dette er en basic greie som irritererer meg inne i granskauen. Snakket med en kompis som jobber på SIBA, som mener at mange N95 i den 1. produktlinjen sliter med det problemet. 2.produktlinje er rett rundt hjørnet og skal være forbedret. Vurderer å kreve ny igjen, men så irriterende.

8559919[/snapback]

Har også det problemet og tenkte med meg selv etter et par telefonsamtaler at dette er jo helt forj***ig, kan jo ikke leve med dette. Men har oppdaget at lyden ikke kommer fra høyttaleren men fra displayet nedenfor så hvis jeg kun har høyttaleren i øret så hører jeg ingen høyfrekvent lyd. Fra å være uholdbart er det nå alt i orden, måtte bare legge litt om på (u)vanen med hvordan jeg holdt telefonen under en samtale, det funket for meg... Men det er klart, telefonen synker jo en del i verdi når noen "uvitende" skal låne vidunderet du har skrytt opp i skyene :). For det er jo en lyd som absolutt ikke bør være der.

Lenke til kommentar
Noen som har fått N95 til å fungere mot D-Link dir-635 med WPA kryptering? (Har skrevet riktig passord).

 

Finner SSID når jeg scanner for tilgjengelige wifi, men vil ikke koble på når jeg skriver inn passordet.

 

Har fått N95 til å fungere mot Linksys med WPA

8562786[/snapback]

 

Litt mere testresultater....

N95 finner wlan, men oppgir at wep kryptering er benyttet. Vil derfor ikke fungere når jeg oppgir wpa passord.

 

PC kobler seg opp riktig med wpa kryptering. Hvorfor klarer ikke N95 å finne riktig kryptering?

Lenke til kommentar
gå til Verktøy -> Instillinger -> Tilkobling -> Tilgangspunkter -> Valg -> Nytt tilgangspunkt og sett opp alt manuelt :-)

8563605[/snapback]

 

Har gjort det med Linksys tilkoblinken og alt var OK!!.

 

Problemet med D-Link er at den er satt opp med WPA (og det er verifisert med flere PC i wlan), mens N95 sier den er satt opp med WEP. Blir derfor feil når jeg definerer alt riktig i manuelt oppsett som du beskriver...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...