Gå til innhold

Spørsmål vedr crew på The eXperience

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fordi det ikke blir et eget crew.

9009183[/snapback]

Blir det ikke et eget medic-crew? Hva skal man gjøre om man blir syke da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det ikke blir et eget crew; som i at det ikke er et eget crew som heter Medic. Det blir lagt inn under et annet crew.

Skrevet
Det har du helt rett i! Vi jobber så hardt vi kan! ;)

9116573[/snapback]

ååh.. mathias er så søt. :) husker vi sto ute å kosa oss med mat i regnet den ene dagen på '06 lanet. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

De holder pà for harde livet og jobber med det. Nà begynner i hvertfall jeg à bli litt lei av poster i denna tràden hvor folk maser pà crewsöknadene sine :p

Skrevet

Jeg sier dette for siste gang:

De som ikke har fått svar på sine søknader må sende meg en mail på det...

Jeg kommer ikke til å undersøke saken med mindre forespørselen foreligger pr. mail.

Dette for at jeg skal kunne holde nogenlunde system på hvem er hva og hvor er slik.

mailadressen min er: [email protected].

Skrevet

vell jeg vet jo at du har fått søknaden , og problemet ligger vell ikke der , det er vell behandlings tiden folk tenker på .

og så vidt jeg har forstått er det vell for det meste bare sek som ikke er ferdig , eller er jeg feilinformert ?

Skrevet

Sec er verkebyllen vi sliter litt med ja; helt korrekt. Til det nevnte først her: hvis folk venter på svar på søknader, og vil at jeg skal sjekke det opp med chiefen for crewet, så må dette skje pr. mail. Hvis folk vil dobbelsjekke at søknaden er mottat, må dette skje pr. mail. Stikkordet her er _mail_.

Skrevet

Det er alltid rom for flere til å dulle med oss. Send inn en søknad, og få med navnet mitt et sted så jeg husker at det er deg, så skal jeg se på det.

• 2 uker senere...
Skrevet

ikke skyt meg, men litt over en mnd til lanet, og ingen sec crew stiftet enda? jeg har iallefall ikke fått svar. får jeg ikke svar innen noen dager bestiller jeg biletter til dubai i den aktuelle tidsperioden.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...