Gå til innhold

ATI fornyer driverpakke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Catalyst 7.2 fungerer kjempefint i Vista, CCC fungerer faktisk slik det burde ha fungert for flerte år siden, bedre sent en aldri :p

8003080[/snapback]

 

Vel her fungerte det like dårlig som 7.1 Fikk melding om at det var en eller annen feil under instalasjonen, akkurat som på forrige versjon, jeg får heller ikke satt oppløsningen 1920*1200. Noe jeg ikke har fått gjort med noen som helst driver eller skjermkort og da har jeg testet både nvidia og ati, i flere forskjellige versjoner av vista. :roll:

Lenke til kommentar
får også feil her. noe med at cli.exe ikke fungerer... trenger man nyere versjon av .NET framework enn 1.1 på denne her?

8003993[/snapback]

Man har vel trengt versjon 2.0 av .NET-rammeverket for å kjøre ATI sitt kontrollpanel i godt over ett år nå.

8006517[/snapback]

såpass ja.. oppdaterte driverne sist i november. merkelig at jeg ikke har hatt noen problemer da..

Lenke til kommentar

Jepp, jepp. CCC kræsjer hos meg også når jeg er på vei inn i et spill bl.a.

 

Får disse to feilene:

 

Det har oppstått et problem, og Catalyst Control Centre: Host application må lukkes. Vi beklager det inntrufne.

 

Det har oppstått et problem, og Catalyst Control Center: Monitoring program må lukkes. Vi beklager det inntrufne.

Lenke til kommentar
Jepp, jepp. CCC kræsjer hos meg også når jeg er på vei inn i et spill bl.a.

 

Får disse to feilene:

 

Det har oppstått et problem, og Catalyst Control Centre: Host application må lukkes. Vi beklager det inntrufne.

 

Det har oppstått et problem, og Catalyst Control Center: Monitoring program må lukkes. Vi beklager det inntrufne.

8010737[/snapback]

akkurat samme skjer hos meg..

 

skjer når jeg skal se film og

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...