Gå til innhold

S.T.A.L.K.E.R Multiplayer Open Beta.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, endelig er S.T.A.L.K.E.R med en Open Beta, holder på med nedlastingen nå. Noen andre som laster det ned? La oss snakke om S.T.A.L.K.E.R Open Beta og kanskje spille sammen :blush: verdenen er liten.

Alpha 1154 > Beta MP 2215 > Beta Closed MP - 7 feb 2007 > THIS NEW OPEN BETA - 20 feb 2007

- no lags, full multimlayer games, better graphic effect and higher FPS

Screenshots:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
2ivnxo3.jpg

42szmoo.jpg

433whtv.jpg

Endret av ttt
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nice! Laster nå! Ser da ikke ut til å kreve allverdens dette, det er jo spill med bedre grafikk ute atm. Jeg sier ikke at grafikken er dårlig.

Endret av geedoo
Skrevet (endret)

gleder meg til dette. kommer sikkert til å kjøre sinnsykt dårlig på pc'en, men.... oh well

Endret av zeox
Skrevet

spillet var ok, litt arcade kanskje, men det er vansklig å se folk der, så man blir ofte overasket av folk som sto nesten rettforan deg, noe som er litt kult. våpene er litt kjipe og gir ikke noe gode følelse modelene er ikke noe serlig å se på heller.

Skrevet

Det ser ut som denne "alternative" linken kommer til å dø snart. Startet på bare 19kB/s og er nå nede 7.5 her. Fileplanet siten får jeg ikke tilgang til i det hele tatt akkurat nå (gikk fint i går). Det virker nesten som om noen ventet på dette.. he, he.

Skrevet

Snodig, på fileplanet står det Coming Soon på betaen men linken funker jo direkte til betaen. Hva som skjer ? Hacket deg fram til adressen eller noe ?

Skrevet

har, spilt det en del online, men er plaget med at jeg får en "fatal error" etter 3-4 minutter av spilling. ellers ser spillet veldig bra ut, og jeg regner med at erroren min blir fikset i den ferdige versjonen.

Skrevet
Snodig, på fileplanet står det Coming Soon på betaen men linken funker jo direkte til betaen. Hva som skjer ? Hacket deg fram til adressen eller noe ?

7994136[/snapback]

Litt nyskjerrig på dette jeg også...

Skrevet

Dette var like elendig som jeg tenkte det ville bli ja. Absolutt ikke noe spesiellt med dette spillet overhodet. Riktignok ikke singleplayer dette men uansett. Helt standard gameplay bare med veldig rare animasjoner. Når du dukker så skjer det instant så det ser helt merkelig ut.

Spilte spillet på absolutt maks med mitt 8800GTS og det var langt dårligere enn HL2.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...