Gå til innhold

Ny telefon med BRA KAMERA (K800i eller bedre)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

Min SE K800i gikk til helvete i helgen, og nå trenger jeg ny.

Jeg krever et par ting som bluetooth og minnekort. ellers er KAMERAET veldig viktig.

 

Den må ha like bra eller bedre kamera enn K800i, helst ikke for stor, synes Nokia N91 er litt i største laget.

 

Noen forslag?

7977846[/snapback]

 

Du finner ikke bedre kamera enn på K800i,

heller ikke på den kommende Nokia N95 med 5 megapiksler.

Hvis du vil ha et bedre kamera må du muligens vente helt til 4.kvartal, da kommer oppfølgeren til 800'n din. (K850i blir sannsynligvis navnet)

Lenke til kommentar
Gode kameramobiler er:

 

K800i som nevnt

N73

Sharp 903sh

I-mobile 902 (dette err

Xcute DV2

7978222[/snapback]

 

men er de 3 sistnevnte å få kjøpt i Norge?

(Det skal visstnok være den samme kamera-enheten i oppfølgeren til k800i som på I-mobile 902, men da med mulige forbedringer! 902 er vel et år gammel?)

Lenke til kommentar

Per dags dato er nok k800i det sikre stillbildekameravalget. Skal du ha filmsnutter vil vel n73 eller n93i være det mest naturlige valget.

 

I alle disse tilfellene vil du ende meg en god telefon som duger på alle andre plan i tillegg, og det syntes jeg er helt nødvendig å ta i betraktning. Skal du bare ha et kamera, anbefaler jeg deg å kjøpe et dedikert et. :)

Lenke til kommentar

 

Du finner ikke bedre kamera enn på K800i,

heller ikke på den kommende Nokia N95 med 5 megapiksler.

7977963[/snapback]

Det er vel litt tidlig å si det.

 

Tror kvaliteten hvor det er lyst kommer til å banke den pga. den telefonen kommer ut 1 år etter ;)

 

PS: Mpix er kanskje ikke alt, men K750 og N90 tar bedre bilder enn K700, K800, N73 og N93 tar bedre bilder enn K750.

Lenke til kommentar

 

Du finner ikke bedre kamera enn på K800i,

heller ikke på den kommende Nokia N95 med 5 megapiksler.

7977963[/snapback]

Det er vel litt tidlig å si det.

 

Tror kvaliteten hvor det er lyst kommer til å banke den pga. den telefonen kommer ut 1 år etter ;)

 

PS: Mpix er kanskje ikke alt, men K750 og N90 tar bedre bilder enn K700, K800, N73 og N93 tar bedre bilder enn K750.

7978978[/snapback]

 

Sant nok, jeg skal ikke si noe skråsikkert om bildene på N95, de testene jeg har lest baserer seg jo tross alt på prototyper.

Det endelige resultatet kan jo være langt bedre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...