Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?

Nixax

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ikke trygt å si at passordet ditt er cd-keyen til windows...

Hvertfall ikke hvis du bare har et passord og du bruker det passordet på alt du kan.

Endret av Bruktbilen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruktbilen: Tenk deg hvor mange unike cdkeyer det finns til Windows XP Pro. Og jeg bruker ikke passordet på alt. Bare på et par innlogginger.

Ståle: Jo, det har jeg, men det er ikke den cdkeyen jeg bruker. :p

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet (endret)

Jeg kan CD-keyen til XP pro i hodet! :ohmy:

Endret av Slettet-XHLacM
Skrevet
Jeg kan CD-keyen til XP pro i hodet!  :ohmy:

9015190[/snapback]

:ohmy: ..det er flere av dem!

Selv kan jeg:

1 til Pro

2 til Home

1 til Home/Pro

1 til 2003 entp. ed.

1 til 2000

1 til ME

1 til 98 se

..man vet aldri..

Skrevet
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Heh.. Husker tilbake til ungdomskolen hvor vi hadde litt norsk grammatikk. Kanskje det var nynorsk..

Lærern bruker eksempelet: "Ole ligger på sofaen å drar seg."

det var uansett et eksempel på dårlig grammatikk.... ;)

8993687[/snapback]

Læreren skjønner ingenting å ler med..

Siden du først er inne på det, så er du ikke så aller værst selv heller. :)

Edit: Quoting er noe tull!

8999329[/snapback]

Jaha? :p

Skrevet

læreren vår blanna inn noe seksual undervisning i en skole time... Så sa han : "Dere har egentlig vunnet i lotto alle sammen" " Så var det noen i klassen som sa "så teit du er" osv. Så sa han " å? Du skulle egentlig havna på teppe du! "

Morsomt dere og da iallefall :p

Skrevet (endret)

Heh.. Husker tilbake til ungdomskolen hvor vi hadde litt norsk grammatikk. Kanskje det var nynorsk..

Lærern bruker eksempelet: "Ole ligger på sofaen å drar seg."

8993687[/snapback]

Læreren skjønner ingenting å ler med..

Siden du først er inne på det, så er du ikke så aller værst selv heller. :)

Edit: Quoting er noe tull!

8999329[/snapback]

Jaha? :p

9017837[/snapback]

Ingen av dere klarer å rette brukeren forran dere, uten å skrive noe galt selv.

Well, I did! :w00t:

ModEdit: Satt sitater i skjul-lenke!

Endret av überGoliath
Skrevet (endret)

Faen ass! :!:

Du tapte på internet :grin:

9023420[/snapback]

"skrive" er et verd, infinitiv. Man skal KUN bruke "Å" forran et infinitivsverb, altså jeg skrev rett ;)

Endret av Mr. Olsen
Skrevet
læreren vår blanna inn noe seksual undervisning i en skole time... Så sa han : "Dere har egentlig vunnet i lotto alle sammen" " Så var det noen i klassen som sa "så teit du er" osv.    Så sa han " å? Du skulle egentlig havna på teppe du! " 

Morsomt dere og da iallefall :p

9021605[/snapback]

Var ikke det han sa... Han sa "JEG skulle egentlig havna på teppe, jeg..."

Skrevet

I tiendeklasse (går på vgs. nå) hadde vi sånn "trapperom" der vi hadd undervisning og sånn, og en gang sa læreren min: "Da tar vi en kjapp en i trappa!" :lol:

Har skrevet ned fler gullkorn en plass, skal se om jeg finner dem seinere.

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi hadde natur og miljø, også skulle jeg spørre læreren om det var organismer på bildet i boka mi. Også greide jeg si "Er dette orgasmer?"

:blush:

Skrevet (endret)
Jeg husker godt en episode som skjedde på barneskolen. Dette er veldig lenge siden, men jeg har enda ikke glemt det:)

Vi gikk i 4. klasse og hadde quiz i engelsken. Læreren holdt opp ett kort og vi skulle rekke opp hånda og si det engelske ordet for det bildet på kortet. Læreren holdt opp et bilde av en håndduk/håndkle...

Det geniale forslaget fra en av mine medelever: "hænddæuk".

7977041[/snapback]

Gammel quote, men what ever.

Vi hadde engelsktime, og da sa læreren: Dere får friminutt HVIS dere sier hva friminutt er på engelsk. Da kom det fra en som ikke er så god i engelsk: "Fraiminit". Så løp han ut. :roll: (edit) Obs obs. Viktig: Dette var åttende klasse.

Endret av Knewt
  • Liker 1
Skrevet

1. klasse VGS. Engelsk time. Læreren spurte hvor Arnold Schwarzenegger opprinnelig var fra. Jeg visste selvsagt svaret, "Austria, Austria" tenkte jeg. Klassen ble litt paff da jeg klarte å legge til flere bokstaver og svarte "Australia". Litt pinlig øyeblikk, men gikk over fort.

Skrevet (endret)

artigste må være når en kompis hadde framlegg i 10.ende. så hadde han framlegg om noe i sverge. så spurte lærern tilslutt om hvor denne byen han pratet om var. så laget han en stoooor ring på kartet som dekket nesten hele norge å sverge. men ikke fa*** om han traff byen :D

Endret av McStorvik
Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Hvilken by var det da?

Skrevet

en gang mens vi hadde gym i 4 klasse så jeg tilfeldigvis opp i taket, og så at det brant. Jeg gikk rolig bort til læreren og sa (og dette ble jeg mobbet for i mange år etter) : Hvorfor brenner det i taket?

ellers så var engelsklæreren vår på barneskolen ganske morsom. Hver gang engelsktimen startet skrev hun på tavlen: I dag skal vi hore gloser (hun glemte alltid streken gjennom ø'en)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...