Gå til innhold

hva er det morsomste noen har sagt i en skoletime?


Nixax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker en fra 8-klasse, i naturfagtimen. Vi skulle lære om små organismer, og læreren presterte å si: "Nå skal vi snakke om små orgasmer". :laugh:

 

Kom på enda en fra første på vgs, i spansktimen. Læreren kommer inn i klasserommet og sier at karakterene fra prøva ligger på portalen.

Gutt i klassen bryter ut: Hvorfor har du skrevet med romertall?

Lærer: Jeg har ikke skrevet med romertall! (ho er ikke så flink i norsk, så bare det var morsomt i seg selv)

Gutt: Jo, det står at jeg har fått fire med romertall her!

 

Ganske sikker på at han (og alle som var i den timen) har lært at IV ikke er fire med romertall på prøver :laugh:

Endret av OHof
  • Liker 3
Lenke til kommentar

eng.Lærer: er det noen som husker hva vi kaller denne typen oppgaver?

 

meg: Boring!!!

 

hun bare ser på meg med tomt blikk

 

eng.lærer:............ den noterer jeg.

 

 

 

vi har matte (samme matte lærer som naturfags lærer) og skal snart ha natturfag.

Meg: kan vi ha forsøk i neste time, du sa att mi sku ha det ei gang.

Lærer: mi har om sex/samliv...

 

alle lo godt XD

masse skriveleif

Endret av el3ment3
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tidelig i 9nde klasse (bortimot 7 år siden). Vi skulle ta bind på bøkene, fordi rektor hadde klaget på at alt for få tok vare på bøkene de fikk utlevert.

 

En jente i klassen min ropte i hvertfall ut; "Jeg må ha bind!!!"

2 sekunder etterpå begynte læreren vår å le helt hysterisk mye, og klassen fulgte på :p

Endret av Rambob
  • Liker 7
Lenke til kommentar

eng.Lærer: er det noen som husker hva vi kaller denne typen oppgaver?

 

meg: BOARING!!!

 

hun bare stirrer på meg med tomt blikk

 

eng.lærer:............ den noterer jeg.

 

 

 

vi har matte ( samme matte lærer som naturfags lærer ) og skal snart ha natturfag.

Meg: kan vi ha forsøk i neste time, du sa att mi sku ha det ei gang.

Lærer: mi har om sex/samliv...

 

alle lo godt XD

 

Eneste jeg lo av var engelsk/norsk egenskapene dine..

 

 

da har du tørr humor ;)

Lenke til kommentar

En innvandrer snudde seg i fysikktimen og sa på gebrokkent norsk: "Hei, gutta. Jeg har mista matboksen min."

 

:D

 

Haha, hvis du tror det der er morsomt har du ikke hørt mye. :p

 

:huh::roll:

 

 

Barneskolen:

 

Læreren sa: Dere er verdens beste elever!

Så sa jeg etterpå: Å vi har verdens dårligste lærer!

 

Alle lo da ;P

 

Det var jo bare slemt! :ermm:

 

Satser på hun/han ikke tok seg nær av det, da :)

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Morsom anmerkning:

Uro i timen. Blir snakket til flere ganger. Brukte mobil i timen, lærer tok den og sa at han måtte hente den hos assisterende rektor. Etter timen tok han den fra kateteret.

 

kommer med flere.

 

Det som jeg synes er morsomt er at du mangler totalt innsikt i normal folkeskikk, og faktisk finner det løye å bråke i timene. Du skulle fått deg et spark bak, omgang med spanskrør og oppdragelse. Jeg oppfatter din virkelighetsforståelse så totalt barnslig og patetisk, at det faktisk er tragisk morsomt. Tydelig at skolen har gjort en slett jobb i henhold til varsling av barnevernet.

Offa-meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Morsom anmerkning:

Uro i timen. Blir snakket til flere ganger. Brukte mobil i timen, lærer tok den og sa at han måtte hente den hos assisterende rektor. Etter timen tok han den fra kateteret.

 

kommer med flere.

 

Det som jeg synes er morsomt er at du mangler totalt innsikt i normal folkeskikk, og faktisk finner det løye å bråke i timene. Du skulle fått deg et spark bak, omgang med spanskrør og oppdragelse. Jeg oppfatter din virkelighetsforståelse så totalt barnslig og patetisk, at det faktisk er tragisk morsomt. Tydelig at skolen har gjort en slett jobb i henhold til varsling av barnevernet.

Offa-meg.

Det var ikke min anmerkning :no: , det var en i klassen min sin -.-

Har uansett ingen oppførsels anmerkniner. Jeg har kun 2 anmerkninger , Glemt Gymtøy og Matte lekse .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...