Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel faktisk billigere å kjøpe fra CDON.com? Kosta vel en 600 kroner når jeg kjøpte den derfra, og du slipper moms og annet tull. Oz er knallserie, ja, kanskje den beste jeg har sett.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Oz tar jeg fra cdon ja, men fant ingen Supernatural boks med alle sesongene. Hvor mye må jeg betale da, sånn ca?

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Det var jo ikke så mye at det gjør noe når man akkurat har hatt bursdag. Da blir det brukt litt i underkant av 2000 kroner nå da. Takker for all hjelp! :D

Skrevet
Carnivàle eller Weeds?

Kjøpte første sesong av begge i dag, men er usikker på hvilken jeg skal starte på.

Begge er knallgode. Ville vel gått for Carnivale da den er litt mer unik og veldig god.

Skrevet

For dere CSI-fans så er det en crossover uke nå snart i statene, med selvfølgelig alle CSI-serien involvert. Første episode(i form av CSI Miami) vil bli sendt 9 november.

Skrevet
Er det verdt å se gjennom hele serien for å få med seg det enkle klippet?

Dukker opp i starten. Uansett, jeg er fan av serien også så var ikke akkurat noe problem å se episoden for meg :)

Skrevet

La merke til i går at NRK faktisk leggar opp True Blood på vevfjernsynet (awesome ord :p) des før dei sendar den på fjernsynet (kjem opp på onsdag ein gong, ikkje sikkar på klokkeslett).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...