Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så Forbrytelsen er verd å sjekke ut?

Klarer de og holde spenningen oppe gjennom så mange episoder ? Sesong 1 er hele 20 episoder

Skrevet

Ja jeg var veldig skeptisk til Forbrytelsen etter å ha sett Broen, og spesielt 20 episoder x 60min, men jeg har kost meg med første sesongen iallefall. De har cliffhangers i nesten hver episode, så vanskelig å rive seg løs fra. Noe sakte kan det gå innimellom, men absolutt verdt å sjekke ut, jeg ble hooked. Har kun sett første sesong, og s2, s3 er kun 10 episoder, så forventer at de er enda bedre.

Skrevet

Jepp. Da har jeg sett ferdig sesong 1 av Game of Thrones! Veldig bra serie, og litt irriterende til tider! Tror jeg prioriterer å få sett starten av ses3/dit de har kommet på Walking Dead, så jeg er ajour med seriens gang, før jeg tar sesong 2! :)

Skrevet

Jepp. Da har jeg sett ferdig sesong 1 av Game of Thrones! Veldig bra serie, og litt irriterende til tider!

På slutten av den første boka nå. Overlegent serien spør du meg, selv om serien også holder høy kvalitet.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg kan se for meg at dette er en serie som er god som bok.

Riktignok, var ikke bøkene så veldig kjente før serien kom :)

Da mener jeg, kjent, på nivået med serien, for selvfølgelig var det "kjente" bøker! :)

Skrevet (endret)

Curb Your Enthusiasm er på mange måter opphavet til Klovn. Syns sistnevnte er veldig bra, men kan ikke måle seg med Curb.

Endret av Dofty
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Har sett ferdig Torchwood. Ser at jeg har blitt anbefalt Firefly på Netflix, er den å anbefale?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...