Filmvenn Skrevet 20. januar 2013 Skrevet 20. januar 2013 (endret) Så skal du ha Netflix så er det bedre å heller kjøpe medlemskap på den amerikansk og ha VPN. Blir også noen få kroner billigere. Jeg bruker http://www.unblock-us.com Som også fungerer til Hulu.com o.s.v. som du sier. Endret 20. januar 2013 av Maury
The Redmen Skrevet 20. januar 2013 Skrevet 20. januar 2013 Jepp. Da var første episode av The Walking Dead sett, dette virker lovende!
omnomnomnivore Skrevet 20. januar 2013 Skrevet 20. januar 2013 Jepp. Da var første episode av The Walking Dead sett, dette virker lovende! Jeg likte best første sesong. I andre sesong tok en annen regissør over. Andre var ok. Tredje har vært "meh" i min oppfatning. Men nå skal de bytte regissør igjen for sesong fire.
Filmvenn Skrevet 20. januar 2013 Skrevet 20. januar 2013 Sesong 3 har vært det beste med seriens synes jeg. Ved unntak av noen få episoder var sesong 2 mye et makkverk. Sesong 1 starta godt. Piloten er en av de aller beste pilotene lagd gjennom tidene. Men sesongen hadde en litt merkelig slutt. De valgte å gå en vei som rett og slett ikke tilhører serien, ihvertfall enda som kan gi feile forhåpninger til fans og seere.
omnomnomnivore Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 Så nettopp på piloten til "The Following" med Kevin Bacon. Virket veldig kjent alt sammen, og premisset er i min oppfatning syltynt. Tror ikke jeg gidder å følge denne.
Filmvenn Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 Serien hadde potensiale med en ganske bra cast, bare synd hvor ganske tynt det ble. Riktignok var det en pilot, så jeg gir den noen par episoder til. Det var liksom grei underholdning, men minte meg litt om kvaliteten til sesong 6 av Dexter. Som var crappy.
mushi Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 Æsj, jeg som hadde gledet meg. Så for meg noe ala Seven.
-Jørgen- Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 Kjipt, jeg hadde også gledet meg til denne. Tror jeg avventer litt for å se hva responsen til publikum blir fremover. Har mye annet å se på uansett.
Filmvenn Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 Den burde jo bli en hit i grunn, men ikke akkurat en kritikersuksess. House of Cards er fantastisk bra (kommer 1. februar på Netflix). Kommer til å bli årets beste serie har jeg stor tro på. Med The Americans på andre, og Hannibal tett etter (hører så langt noe groms om Hannibal, tiltross for en fantastisk casting). Æsj, jeg som hadde gledet meg. Så for meg noe ala Seven. Not that kind of network.
Snurreleif Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 House of Cards kommer vel på norsk Netflix også? Har anbefalt serien til slektninger som kun har norsk Netflix.
Filmvenn Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 (endret) Ja, Netflix-originalene slippes samtidig. 1. februar i alle regioner på House of Cards. EDIT: Bare sesong 1 av serien, sesong 2 kommer januar-februar i 2014. EDIT2: Neste originale serie fra Netflix blir grøsserdramaet Hemlock Grove som kommer 19. april http://www.youtube.com/watch?v=XjLVD1G6Gd8 Endret 22. januar 2013 av Maury
nybb Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 Er meget imponert over Netflix. Hadde meget lite tro på tjenesten da jeg først prøvde det. Dog, jeg synes fortsatt at de kan spare seg for fokuset på film, og heller satse 100% på å skaffe gode serier, samt produsere egne. Filmutvalget er grassalt dårlig.
Filmvenn Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 Synes filmutvalget er greit på den amerikanske, men har uten tvil sine mangler ja. Hadde de skifta uansett til å bare drive tv-serier så hadde de mista en del kunder. Problemet med egne serier er at det koster, og problemet med eldre pluss andre serier er at det også koster. Det vil aldri komme en lovlig tjeneste som absolutt har alt. Spesielt når rettigheter er en av de store inntektene for tv-produksjoner er rettigheter.
Christoffero89 Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 (endret) Liker glee fant jeg ut:) Endret 22. januar 2013 av Christoffero89
Snurreleif Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 Og enda har Netflix et bedre utvalg enn jeg trodde (selv på den norske), er en fin blanding av gode gamle og relativt nye. På den Amerikanske har de dog noen "rett ut på video" som må ha vært der minst siden vi fikk de på jobben, så det er ikke ueffent. Er også andre relativt nye filmer der. Merker det er stor forskjell på andre områder også Så vidt jeg kan skjønne er ikke Justified på den amerikanske men på den norske, 4400 på den norske men ikke amerikanske, breaking bad på den amerikanske men ikke norske. Så ender nok opp med å bytte frem og tilbake. Men jeg bruker mest xbox så aner ikke om utvalget er annerledes på PC.
-iL- Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 Jeg skal iallefall ikke begynne på noen av de nye seriene, før jeg vet om de får en sesong 2 eller ikke!
MKej Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 Cosa Nostra -Den komplette mafiasamlingen http://www.sf-film.no/bd-dvd/article997168.ece#dvd Har sett Corleone og Den siste gudfaren. Holder de andre samme standard ?
Thommesen Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 Jeg skal iallefall ikke begynne på noen av de nye seriene, før jeg vet om de får en sesong 2 eller ikke! Utrolig merkelig, og vanlig innstilling. Om du hadde skrevet "jeg skal iallefall ikke begynne på noen av de nye seriene, før jeg har hørt noe bra om dem", eller lignende, så hadde jeg skjønt det. Kvalitet over kvantitet? Ikke det nei
Filmvenn Skrevet 22. januar 2013 Skrevet 22. januar 2013 (endret) House of Cards får ny og siste sesong i 2014. The Following kan bli en hit, men dessverre ikke noe direkte osende kvalitet. Ikke sikkert at The Americans blir mer en 1 sesong. Hemlock Grove er en miniserie på 13 deler. Og enig med Thommesen. Ikke alle serier er ment å ha en sesong 2 heller. Endret 22. januar 2013 av Maury
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå