Sjørøver Skrevet mandag kl 16:29 Skrevet mandag kl 16:29 Fikk akkurat med meg at Foundation sesong 3 har startet. Merkelig at det har vært null reklame for dette, blir en måned med apple nå da. Appen de har lagd for android ser faktisk OK ut. https://www.gamer.no/artikler/seriene-du-ma-se-akkurat-na/519016
Gouldfan Skrevet tirsdag kl 07:12 Skrevet tirsdag kl 07:12 Binget The Mist, irriterende at den er kansellert, får lese boka.
Sjalottløk Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden On 7/26/2025 at 2:55 PM, Nimrad said: Smaken er som baken. Entourage ville aldri slått an i dag spør du meg. 1,5 interessante karakterer og dårlig story line. Buffy var kanskje ikke gigantisk, men CSI-seriene var virkelig store. Er ganske enig i det. Jeg synes derimot fortsatt Entourage har noe for seg. Så på Exit sesong 1 som et alternativ til den.
Sjalottløk Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Nye Dexter er faktisk ganske bra. Ble overasket over den. 1
DukeRichelieu Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Sjalottløk skrev (6 timer siden): Nye Dexter er faktisk ganske bra. Ble overasket over den. Greier ikke helt tro på det, men nå er du den andre i tråden som snakker positivt om den. Må sjekkes ut. Var det noen som så ferdig den prequel-serien om Dexter? Original Sin? Tror jeg så noen i tråden som mente den også var (overraskende) bra.
Sjørøver Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden DukeRichelieu skrev (30 minutter siden): Greier ikke helt tro på det, men nå er du den andre i tråden som snakker positivt om den. Må sjekkes ut. Var det noen som så ferdig den prequel-serien om Dexter? Original Sin? Tror jeg så noen i tråden som mente den også var (overraskende) bra. Har hørt en del bra om Original Sin. Jeg så den mini serien, New Blood, og det var total katastrofe. Det eneste jeg husker fra den serien var slutten og at mange sett var krise dårlige. Kjøpte meg en streaming boks nettopp, xiaomi mi 3. Sinnsykt bra opplegg. Responsiv og den har alle stømmetjenestene. Anbefales.
iGlenn Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Er mye bra på SkyShowtime. Både jeg og dama likte Sjakalen ekstremt godt. Likte også Mobland. Er vel bare 1 episode til igjen der, så vet ikke helt hva vi skal se etterpå. Noen tips? Noen som har sett Landman? Vi har vel absolutt alt av strømmetjenester men syns SkyShowtime har mye bra og nytt i forhold til feks Netflix.
thomassit0 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden iGlenn skrev (2 timer siden): Er mye bra på SkyShowtime. Både jeg og dama likte Sjakalen ekstremt godt. Likte også Mobland. Er vel bare 1 episode til igjen der, så vet ikke helt hva vi skal se etterpå. Noen tips? Noen som har sett Landman? Vi har vel absolutt alt av strømmetjenester men syns SkyShowtime har mye bra og nytt i forhold til feks Netflix. Holder på med Untamed nå, ganske solid så langt. Krim med Eric Bana og Sam Neill, satt til Yosemite nasjonalpark.
Duriello Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden thomassit0 skrev (20 minutter siden): Noen som har sett Landman? Helt grei underholdning, men langt fra den beste serien som finnes. Billy Bob er alltid en liten højdare da. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå