bensinkanna Skrevet 18. februar 2007 Skrevet 18. februar 2007 For din egen skyld, vent til den ferdige versionen lanseres. Og ikke ødelegg et fantastisk spill ved å spille den derre crapy versionen, med grafikk på nivå med lavbudsjetts-spill fra forrige tiår.
iNeo Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Skrevet 19. februar 2007 Det er den ferdige versonen. Det er den Engelske versonen jeg spiller da. Men uansett "Dodga" den rullende steinen senest i kveld, faktisk. På PS2 trykker du L1+R1 for å få Leon til å hoppe unna. L1=Kniv, R1=Sikte. Det funka! Tusen hjertelig takk!
frostbitten Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Hvis du spiller en piratversion tar jeg tilbake det jeg sa.
bensinkanna Skrevet 19. februar 2007 Skrevet 19. februar 2007 Det er den ferdige versonen. Det er den Engelske versonen jeg spiller da. Vet at det er den engelske versionen, har sett på den selv og det kan umulig være den ferdige versionen. Se litt her så forstår du hva jeg mener. Hvis ikke din version ser slik ut kan jeg gå med på at det er den ferdige versionen. (Og da lurer jeg også på hvordan du fikk tak i den)
Arne_stl Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 eg har den samme versjonen, himla ireterendes å uvandt å ikkje kunne bruke musa, men jeg fant ut at når jeg dodger steinen så må jeg trykke berre shift knappene... noen som har den europeiske versjonen av spillet ? er det noe bra ? forskjell ? hehe..
Avean Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Søk på google: "aim mouse biohazard 4 +mouse +fix" 7948887[/snapback] For de som finner ingenting: http://myweb.polyu.edu.hk/~06896726d/blog/?page_id=23 Det googlesøket forslaget ditt der leder folk til ingenting. Programmet heter Mouseaim 2.0. Slutt å forvent at folk skal finne så sære filer arghh !
Looper87 Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Jeg kjøpte Resident Evil 4 til PC for 199kr på el-kjøp i dag. Jeg har det på GC, men tenkte det kunne være kjekt å spille igjennom med mus å tastatur, men da jeg starta spillet merka jeg med en gang hvilken talentløs konvertering dette var. Grafikken er dårlig optimalisert og frameraten er heller ikke til å skryte av. Når det gjelder styringen går det forsovet greit og med mouse-toolen blir det en rimelig bra spillopplevelse. Har samme problem som trådstarter, med den steinen som faller over deg. Jeg har prøvd all slags mulige kombinasjoner av taster og får det ikke til. Kan noen fortelle meg hva jeg konkret skal trykke på?
Vrengtpolvott Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 "Dodga" den rullende steinen senest i kveld, faktisk. På PS2 trykker du L1+R1 for å få Leon til å hoppe unna. L1=Kniv, R1=Sikte. 7967945[/snapback] Der har du svaret.
Looper87 Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Ja, fant ut av det. Tingen var at jeg ikke tenkte på at jeg hadde konfigurert en tast. Syntes egentlig det er morsomt hvor dårlig konverteringen til PC er. Noe må være veldig feil, for på plasser det skal være mørkt, er det helt lyst. Dårlig gjort av utviklerene å gi ut noe sånt så dette. Glad jeg bare betalte 200 spenn for det, for RE4 til PC fortjenes ikke å bli kjøpt i det hele tatt...
Vrengtpolvott Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Enig med deg Looper87, det er en latterlig rævva port som aldri skulle sett dagens lys. Utrolig dårlig av utviklerne!
Mala Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 (endret) Fullstendig enig. Ser virkelig idiotisk ut når Ashely springer rundt med lommelykt i fullt belyst rom når man er i det slottet Kjøpte det til PS2 istedet eg etter å ha spillt det 8-10 timer på PC, mye bedre. Endret 11. mars 2007 av Mala
Vermeulen Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Er det noen som har oversikt over hvilke knapper som hører til de ulike dogdeknappene? Da tenker jeg ikke bare på L1+R1, men også 1+3 osv.
Hareide Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 (endret) Jeg kjøpte Resident Evil 4 til PC for 199kr på el-kjøp i dag. Jeg har det på GC, men tenkte det kunne være kjekt å spille igjennom med mus å tastatur, men da jeg starta spillet merka jeg med en gang hvilken talentløs konvertering dette var. Grafikken er dårlig optimalisert og frameraten er heller ikke til å skryte av. Når det gjelder styringen går det forsovet greit og med mouse-toolen blir det en rimelig bra spillopplevelse. Har samme problem som trådstarter, med den steinen som faller over deg. Jeg har prøvd all slags mulige kombinasjoner av taster og får det ikke til. Kan noen fortelle meg hva jeg konkret skal trykke på? 8122721[/snapback] Trykk venstre musetast i starten, så trykker du venstre musetast + ctrl (nå du får beskjed om å trykke 2 taster) ------------------------- Ser ut til at det har kommet en patch som gjør grafikken litt bedre: Patch side Før patch / Etter patch Info hentet herfra, ikke testet personlig Endret 1. august 2007 av Hareide
Looper87 Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Jeg kjøpte Resident Evil 4 til PC for 199kr på el-kjøp i dag. Jeg har det på GC, men tenkte det kunne være kjekt å spille igjennom med mus å tastatur, men da jeg starta spillet merka jeg med en gang hvilken talentløs konvertering dette var. Grafikken er dårlig optimalisert og frameraten er heller ikke til å skryte av. Når det gjelder styringen går det forsovet greit og med mouse-toolen blir det en rimelig bra spillopplevelse. Har samme problem som trådstarter, med den steinen som faller over deg. Jeg har prøvd all slags mulige kombinasjoner av taster og får det ikke til. Kan noen fortelle meg hva jeg konkret skal trykke på? 8122721[/snapback] Trykk venstre musetast i starten, så trykker du venstre musetast + ctrl (nå du får beskjed om å trykke 2 taster) ------------------------- Ser ut til at det har kommet en patch som gjør grafikken litt bedre: Patch side Før patch / Etter patch Info hentet herfra, ikke testet personlig 9187555[/snapback] Jo takk du, det fant jeg ut for 5 måneder siden, noe som allerede står i emne. Fin bump.
Oriuss Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 ossen for man patchen til og funke? da jeg klikkr på den, kommer det bare install destination is not found. hva gjør jeg, eller er det bare og kopiere den til et sted?
Oriuss Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 ingen som veit...nei nei. da for jeg klare med med sugen grafikk da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå