kjetilm Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Av og til når jeg spiller CS:S kommer denne feilmeldingen opp: Engine Error failed to lock vertex buffer in CMeshDX8::LockvertexBuffer Den kommer ikke opp hele tiden men når den kommer opp lukker css seg helt, og feilmeldingen kommer opp, deretter går maskinen litt trekt åsså kommer sånn "send rapport" ting Hva er galt, viss det er noe annet enn å reinstalere steam som kan gjøres høres det best ut, men viss reinsatlasjon er der så, får jeg vel gjøre det. Tkker for alle svar! MvH: kjetilm
Jooakim Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 (endret) Følgende kan hjelpe (prøv én og én): 1. Validate Steam-filene: "steam://validate/220" - skriv inn dette i adressefeltet, uten "". 2. Slett GCF-filene til spillet *\Steam\steamapps\ 3. Re-installér skjermkortdriverne. 4. Oppdatér DirectX. 5. Sett til en høyrere oppløsning. 6. Legg til -novid -dxlevel 90 -width 1024 -height 768 -refresh 75 i Launc Options, og legg følgende i autoexec.cfg(*\Steam\SteamApps\USERNAME\counter-strike source\cstrike\cfg\): mat_forcemanagedtextureintohardware "0" mat_forcehardwaresync "1" mat_forceaniso "2" //filtering mat_reducefillrate "1" mat_trilinear "2" //filtering mat_parallaxmap "0" mat_antialias "2" //anti-aliasing mat_vsync "0" // turn v-sync on or off r_shadowrendertotexture "0" r_waterforceexpensive "0" r_waterforcereflectentities "0" - Hvilket skjermkort har du? Endret 13. mars 2007 av Sipi
Matsemann Skrevet 16. februar 2007 Skrevet 16. februar 2007 Men har du prøvd det Sipi foreslår da? Sipi: Jeg får forresten ikke åpnet validate greia. Den sier siden ikke finnes, men det er ikke 404, hmm.
Jooakim Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Sipi: Jeg får forresten ikke åpnet validate greia. Den sier siden ikke finnes, men det er ikke 404, hmm. 7956928[/snapback] Fikset nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå