Gå til innhold

AGK k 26, Beste lukkede headset til under 500,- ?


Slacks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
K26 er gode hodetelefoner det. Av andre, kan jeg foreslår Beyerdynamic DT231 og Sennheiser HD201.

Har hørt mye bra om begge. :)

7919688[/snapback]

 

 

Takk for svar :)

 

 

Har hørt mye bra om de to første, men har ikke hørt mye om Sennheiser HD 201 i det hele tatt. Jeg synes det headsetet var meget interessant. Skal se om jeg finner noen tester ;)

 

 

Hvordan er bassen på Sennheiser HD 201? Trenger ikke være vannvittig, men må være ok. Har Koss PortaPro fra før, så disse jeg kommer til å kjøpe bør helst være bedre enn dette. De skal for det meste brukes hjemme...

Endret av Torland
Lenke til kommentar

Går det fint å drive Sennheiser HD 201 med mp3-spiller og vanlig laptop??

Er det i det hele tatt bass i dem?? Det er ganske viktig....men trenger ikke være vannvittig. Kan de sammenliknes med Koss PortaPro?

 

 

Hvis man ser i prisguiden så ser man at det er mange andre lukkede øreklokker fra Sennheiser i omtrent samme prisklasse. Er det noen andre som er bedre enn Hd 201? Jeg tenkte bare å kjøpe noen billige først for å se om jeg liker lyden til Sennheiser...

Endret av Torland
Lenke til kommentar

K26 er vel forsåvidt ikke lukket? Heter det ikke halv-lukket eller noe når det er puter som ligger oppå ørene?

 

Uansett, har K26 og anser det som mitt beste hodetelefon-kjøp. Utrolig gode hodetelefoner som gir mye og god lyd for pengene.

 

Dessuten er de utrolig gode å ha på seg over lenger tid når du først har fått "formet" dem.

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar
K26 er vel forsåvidt ikke lukket? Heter det ikke halv-lukket eller noe når det er puter som ligger oppå ørene?

 

Uansett, har K26 og anser det som mitt beste hodetelefon-kjøp. Utrolig gode hodetelefoner som gir mye og god lyd for pengene.

 

Dessuten er de utrolig gode å ha på seg over lenger tid når du først har fått "formet" dem.

7928817[/snapback]

 

 

Ja de virker utrolig gode. Jeg har hørt litt om Sennheiser og det jeg har hørt er at dem er litt slappe i bassen :hmm: Stemmer dette?

Lenke til kommentar

Nå skal det også sies at HD 201 er temmelig billige, koster jo halvparten av DT231. Ikke umulig at bassen ikke er i toppklasse da. HD 205 er litt dyrere, men skal ha bedre bass.

Ellers kan vel PX200 være noe, som en mer direkte motstander til K26.

 

(Jeg er ikke noen spesiell tilhenger av Sennheiser, men de har temmelig mange hodetelefoner. :p)

Lenke til kommentar

HD555 er en helt åpen konstruksjon, så den er kanskje ikke det du er ute etter, men den låter bra.

 

Hvis du tar en lukket og en åpen hodetelefon til 500 kr, er det nesten helt sikkert at den åpne låter bedre. Det er enklere og billigere å konstruere åpne hodetelefoner.

 

Sennheiser HD201 låter helt ok til prisen. Slett ikke verst bygd heller. Beyerdynamic DT231 låter bedre, men det er ikke brutal bass, den er mer balansert og korrekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...