Gå til innhold

Deres drømmers innhold


Sidious

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- At dere faller

- At noen løper etter dere

- Skole, lærer, studier, jobb

- Seksuelle drømmer

- At dere kommer forsent til en plass

- Spising

- Redsel for et eller annet (edderkopper, framføring på skolen o.l.)

- At noen nær dere dør

- At dere blir låst inne mot egen vilje

- At dere finner penger

- Svømming

- At dere befinner dere nakne på en offentlig plass

- At dere dør

- Brann

- At dere kan fly

 

7913823[/snapback]

 

Grei oppsummering av hva jeg drømmer om :)

Kjente meg virkelig igjen når jeg leste det der, men det som oftest skjer er at jeg faller og at jeg blir jaget.

Lenke til kommentar

Jeg drømmer om å bli musiker :p faktisk det jeg drømmer om natta og tror jeg.. og så drømmer jeg alltid om kjæresten min :innocent:

 

Men husker da jeg var mindre , så var det alltid sånn at man drømte at man løp fra noe, og så løp man så sinnsykt sakte. eller kørte eller liknende.. man stod som regel fast.

Det merkelige er at alle vennene mine drømte liknende da de var små. At man så vidt kommer seg fram eller blir stående/sittende fast :hmm:

Lenke til kommentar

Datasmurf: spill mer wow.

 

 

Jeg drømmer ikke noe lenger. Jeg drømmer jo, men husker ikke hva det var når jeg våkner.

 

Men det jeg synes er rart med mine drømmer er at de har en helt annen tid, den går mye fortere. Så jeg tenker at tid er relativt, og hvis den er det så eksiterer ikke tid.

Lenke til kommentar

Husker som regel marerittene. Men jeg drømmer ofte at jeg blir slått og sparket. At jeg gjør ting feil, alt jeg gjør er galt, men egentlig så er det ikke noe i veien med tingene jeg gjør. Er som regel noen som jeg kjenner godt og er glad i, som slår meg. Og værste er at jeg lar dem fortsette.

 

Pleier også å drømme om mennesker generelt. Folk på skolen, familie, venner. Om bare meningsløse ting.

 

Noen ganger har jeg fine drømmer. At jeg er sammen med en person (som oftest den personen jeg er forelsket i øyeblikket :wee: ) Og at alt er så perfekt. Hehe..

 

Før pleide jeg å ha mareritt om at jeg falt, og aldri traff bakken. Også pleide jeg å drømme at jeg ble stengt inn i et rom, med masse vann i.

Noen ganger drømte jeg at det var en slags gjenstand forann meg som vokste fort, for så å bli mindre. Dette gjentok seg flere ganger, om og om igjen, helt til jeg klikka helt og våkna.

 

Men som sagt, er marerittene jeg husker mest. Har som regel mange meningsløse drømmer. Om bare ting som har blitt snakket om eller skjedd i løpet av dagen.

Lenke til kommentar

En drøm jeg drømte i går kveld var litt rar... Det er samme drøm som jeg har drømt enkelte ganger i mange år, samme setting, men annen handling hver gang. Det er et mareritt, men det er egentlig ikke et mareritt... Alt ordner seg til slutt.

 

Det som er fast i denne drømmen hver gang er at jeg er i byen, den er helt ødelagt og folk går rundt overalt. Jeg går rundt i forskjellige små gater og gjør ting jeg ikke husker. På slutten av drømmen drar jeg til et fast buss-stopp. Der venter jeg sammens med mange fremmede og et par faste venner. Vi tar bussen hjem, og mens jeg tar bussen skjer det alltid noe positivt slik som at jeg har sex, treffer ei jente jeg ikke har pratet med og lignende. Det er alltid kurdere eller folk som lukter som krydder i bussen. Med en gang jeg går av bussen så våkner jeg...

 

Det som forandrer seg er handlinga, hva jeg skal gjøre i byen. Jeg kan for eksempel dukke opp i byen og jeg vil hjem, så da drar jeg bare til buss-stoppet og tar bussen...

 

En gang måtte jeg ta båten som stod bak buss-stoppet(buss-stoppet er på ei brygge elns) for å redde noe eller noe slikt.

 

Ekkel i starten - Helt ok i midten - Deilig på slutten av drømmen...

Lenke til kommentar

Når jeg var liten drømte jeg samme marerittet i over et år.

Ikke hver natt, men 3-5 ganger i uken hvertfall.

Jeg drømte om et spøkelse som gikk forbi huset mitt. Det ville meg ingenting vondt, men det gikk forbi huset hver kveld.

Noen ganger satt jeg i vinduet og så på det. Andre ganger var jeg ute og gjemte meg i en busk og observerte det. Jeg ble aldri overfalt eller utsatt for noe farlig, men fy faen som de drømmene gikk inn på meg. Det kaller jeg mareritt.

Lurer på om de drømmene kan tydes til noe fornuftig?

 

Edit: Jeg var veldig liten når jeg drømte det faktisk. Var 4-5 år tror jeg.

Endret av fredrikg-ohoi
Lenke til kommentar

Har veldig mye drømmer som er seksuelle samtidig som jeg også har en del drømmer hvor ting som jeg er redd for skal skje skjer. Ikke noe alvorlig, men hovedsaklig bare småting som er skikkelig irriterende.

 

Hvis jeg har et skikkelig mareritt er enten jeg eller kjæresten min utro eller så dør/faller kjæresten min. Egentlig helt jævlig :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...