Gå til innhold

Samsung betaler 560 millioner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det bare kjøpere i USA som får erstatning for svindelen?

7897333[/snapback]

Gjelder jo uansett bare de store kjøperne. Vi forbrukere sitter jo med skjegget i postkassa uansett. :mad:

Skrevet

Usa kan gå in i alla världens land genom bla politisk press før att få tag på de kriminella och få dem straffade, mens när samsung gør noe sådant mot "oss" andra køpare så får vi ikke skit?

Skrevet (endret)

Burde ikke dette være samme prosess som når man gikk til søksmål mot Sony på PS2, husker ikke hva det kalles. Men alle som eide en PS2 skulle få godtgjørelse. Jeg meldte meg ikke på. Var snakk om riper i plater på stående spiller osv.

Endret av Theo343
Skrevet
USA sucks!

Dette sier jo bare det meste :)

7898070[/snapback]

Jasså? Vil du forklare hvorfor du synes det er ille at Samsung blir straffet for å holde prisnivået kunstig høyt med ulovlige metoder?

Skrevet

Hvis Samsung hadde vært alene om saken (altså ingen andre involvert) ville det vært lov å ha en "kunstig høy pris"?

Uansett, fint at de ble straffet for det, jeg synst dem skulle fått den opprinelige boten.

Skrevet

Samsung og andre minneprodusenter inngikk avtaler om å holde prisene på DRAM-brikker på et kunstig høyt nivå.

Burde ikke de andre minneprodusentene få oppleve samme skjebne som Samsung?

Skrevet
Samsung og andre minneprodusenter inngikk avtaler om å holde prisene på DRAM-brikker på et kunstig høyt nivå.

7899436[/snapback]

...og hvem er de, ikke minst? :p

Skrevet

7899436[/snapback]

Tror den totale erstatningen er vesentlig høyere enn den delen samsung betaler, så de andre får nok svi de også.

AtW

Skrevet (endret)

vil dette si at vi får billigere RAM? jeg synes ikke prishistorikken har endret seg, så det betyr jo at de må praktisere dette ennå?

Endret av Theo343
Skrevet

7899436[/snapback]

...og hvem er de, ikke minst? :p

7899596[/snapback]

Kopiert fra artikkelen:

Rettsprosessen mot de andre selskapene involvert i prisfiksingen er fortsatt i gang. De aktuelle selskapene er Elpida, Infineon, Hynix og Micron.
Skrevet (endret)

Prisene svinger hele tiden i tråd med etterspørsel og tilgang. Eks. har prisene vært høye deler av siste året og begynte å synke igjen for 3mnd siden.

Jeg har alltid måttet betale det samme for typisk riktig mengde ram i systemet.

Ergo ser jeg ikke at det har skjedd endringer etter denne såkalte saken.

Endret av Theo343

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...