Gå til innhold

CPU Burnin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte cs, så hang det seg og når får jeg ikke bootet opp, har sendt mail til komplett i går.

Utdrag fra mailen til komplett:

Jeg kjøpte i sommer noe hardware fra dere. Dette var 1stk AMD Athlon XP2000+ cpu, 1 stk MSI KT3 Ultra hovedkort og 1 stk DDR-DÌMM pc2100 256mb ram. I helga "hang" pcen seg mens jeg spilte Halflife. Da jeg skulle starteigjen var noe galt og jeg fikk ikke opp noe på skjermen, med til hovedkortet fulgte det med en "blokk" med 4 dioder som viser om det er noe feil med pcen, først lyste den bare rødt, så viste den problemer med ram, VGA Bios og chipset. Jeg prøvde og fikse det flere ganger men det virket ikke så jeg demonterte hele maskinen og sjekket all hardware for synlige feil og satte den sammen igjen, da ville den boote opp, men etter 2 minutter skrudde den seg av igjen og ville ikke starte, alle de samme problemene kom tilbake på samme måte og maskinen rett og slett nektet og boote. Jeg er derfor litt usikker på hva som er feil siden den viser forskjellige feil hver gang. Hva skal jeg gjøre med denne hardwaren?

 

Hva tror dere.. :razz:

 

[ Denne Melding var redigert av: DavidS på 2002-12-03 12:04 ]

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...