Gå til innhold

TEST: Logitech diNovo Edge


Anbefalte innlegg

Seriøst?! Er virkelig dette keyboardet signal-oransje bak? Og man skal liksom ha det stående til pynt i dockingen...? Logitech har ikke laget en ny utgave med sort bak, eller noe?

 

Se selv på 2:12:

 

Edit: Og en til ting; kanskje et dumt spørsmål: Man kan selvfølgelig stille in touchpadden slik at man kan "clicke" med denne ved å tappe fingrene raskt på den? Man MÅ altså ikke bruke venstre/høyre-knappene under touchpadden for å klikke med musa?

 

Edit2: Og enda en ting; Kan man demontere håndledd-støtten fra tastaturet?

Endret av J-Core
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

kjøpte dette keyboardet nylig, og det er virkelig alt det lover. trenger heller ikke drivere for å bruke, men kjekt å ha siden det følger med og. har FN funksjoner, er behagelige taster og er NESTEN verdt alle pengene. nå jobber forøvrig jeg innen bransjen og fikk en mye billigere pris på dette her, MEN et GODT TIPS;

 

logitech har en kampanje nå, www.jellyjumper.com nemlig. spill 10 nivåer og du kan kjøpe diNovo Edge med 20% avslag! (1439,-)

 

eneste problemet med keyboardet er at veldig mange opplever at når man skal lade det for første gang, vil den ikke ta imot lading. da er dette forøvrig en DOAsak. (dead on arrival, bytte i butikk innen tidsramme). og dette skjedde med meg. men dagen etter viste det seg å fungere helt fint plutselig, og jeg er meget fornøyd. Ser helt sinnsykt fint ut og. diggeste er at det er oppladbart.

 

karakter fra meg; 9,8/10 :!:

Lenke til kommentar

btw, er rålekkert å ha den som utstilling i dokkingstasjonen istedet for å ha det liggende. følger også med gode garantivilkår på produktet.

 

den oransje baksiden er en utrolig bra design add-on, og bare et pluss fra meg som driver med grafisk design.

 

håndstøtta i sølv på keyboardet er en del av kb og kan ikke monteres av. men ja, man kan Deaktivere og aktivere touchpaden på siden, og det er alltid slik at man kan tappe på den. man har tre forskjellige måter for å klikke med venstre musetast.

 

batteriet har utrolig lang levetid! 5 minutters lading for 24 timer bruk, 2 timer ladning for opp mot en mnd!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Tastaturet fungerte helt fint med XP.

Etter oppgradering til Win7-RC-x64 får jeg ikke kontakt med tastaturet lenger.

Må vel nedgradere til XP igjen : (

 

 

Mitt fungerer helt fint under nevnte OS.

 

 

Må nevne at jeg ikke har det orginale usb-mottakeren. Bruker Billionton.

Som sagt virket denne fint under XP, men ikke Win7.

Får fram tastaturet under "enheter" i Win7, men den fungerer ikke.

Billionton adapteret kommuniserer fint mot mobiltelefon og en bærbar PC, under Win7.

Bruker du Win7's bluetooth drivere?

Lenke til kommentar
Tastaturet fungerte helt fint med XP.

Etter oppgradering til Win7-RC-x64 får jeg ikke kontakt med tastaturet lenger.

Må vel nedgradere til XP igjen : (

 

 

Mitt fungerer helt fint under nevnte OS.

 

 

Må nevne at jeg ikke har det orginale usb-mottakeren. Bruker Billionton.

Som sagt virket denne fint under XP, men ikke Win7.

Får fram tastaturet under "enheter" i Win7, men den fungerer ikke.

Billionton adapteret kommuniserer fint mot mobiltelefon og en bærbar PC, under Win7.

Bruker du Win7's bluetooth drivere?

 

Jeg har iallefall ikke installert noe fra logitech

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 1 år senere...

Har nå satt opp en HTPC med XBMC, og lurer på i den anledning om dette tastaturet er fortsatt å anbefale? Eller eksisterer det andre produkter som erstatter mus og tastatur med Bluetooth?

Håper på et raskt svar, da jeg ønsker å bestille dette over nyttår.

Bruker dette selv med denne komboen.

Og har aldri hatt noen problemer med tastaturet, fungerer utmerket.

Slet tidligere med trådløse tastatur at de mistet kontakten da usb pluggen stod i bak, men med dette er det ingen problemer.

Rett og slett laget for HTPC :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...