Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i ei men er redd for å si det


Anbefalte innlegg

Gjest anonym_89

Jeg skjønner problemet ditt!

 

Er selv stormforelsket i den beste vennen min! Klarer ikke å tenke på noe annet enn henne.

 

I redsel for å ødelegge vennskapet, har jeg ikke tort å si det til henne.

I de siste 3 helgene, har vi vært med hverandre og kyssa..

 

Skal snakke med henne på skolen i morgen, og finne ut hvordan ståa er :)

 

 

Ønsk meg lykke til :)

 

 

 

(Bruker gjestefunksjonen, da det er medlemmer på diskusjon.no som kan ødelegge hele greia :hrm: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner problemet ditt!

 

Er selv stormforelsket i den beste vennen min! Klarer ikke å tenke på noe annet enn henne.

 

I redsel for å ødelegge vennskapet, har jeg ikke tort å si det til henne.

I de siste 3 helgene, har vi vært med hverandre og kyssa..

 

Skal snakke med henne på skolen i morgen, og finne ut hvordan ståa er :)

 

 

Ønsk meg lykke til :)

 

 

 

(Bruker gjestefunksjonen, da det er medlemmer på diskusjon.no som kan ødelegge hele greia  :hrm: )

7879674[/snapback]

 

Er omtrent som om jeg kunne skrevet akkurat det samme selv!! :blush:

Men tror ikke jeg tør å snakke med henne ENDA :hmm:

 

Har ofte problemer med å forstå meg på henne... Noen ganger virker det liksom som om hun er litt interessert, så virker det plutselig som om hun ikke er det i det hele tatt...

 

Skulle ønske jeg kunne forstå meg på damer :roll:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
"Sorry, men du er ikke helt min type"-svaret gjør meg kvalm.

7970799[/snapback]

 

Snilleste måten å si "Kom deg til helvete vekk" eller "Jeg hadde ikke tatt i deg med en stige" på...

7970859[/snapback]

 

Hadde foretrukket de to alternativene du sa. Kunne i det minste tatt det med ett smil da.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Dere er alle tilbakestående,herregud:P

1.Kvinnfolk er lett å forstå seg på, når du setter deg inn og virkelig forstår de.

2.Lol. Hater sånne myke pusegutter som bare vil kose. De vil ha en MANN, ikke noen som kan kalle de søte og lese dem dikt og gi dem blomster i eininga. Det har man venner til.

 

Hahahahaha

Lenke til kommentar
Dere er alle tilbakestående,herregud:P

1.Kvinnfolk er lett å forstå seg på, når du setter deg inn og virkelig forstår de.

2.Lol. Hater sånne myke pusegutter som bare vil kose. De vil ha en MANN, ikke noen som kan kalle de søte og lese dem dikt og gi dem blomster i eininga. Det har man venner til.

 

Hahahahaha

Det er bra du er et ekte mannfolk og finner fram en nesten nøyaktig et år gammel post og kommer med en formidabel utalelse i et allerede ferdigdiskutert emne :thumbup:

 

Men for all del... Jeg er ikke trøtt :w00t:

Lenke til kommentar
Dere er alle tilbakestående,herregud:P

1.Kvinnfolk er lett å forstå seg på, når du setter deg inn og virkelig forstår de.

2.Lol. Hater sånne myke pusegutter som bare vil kose. De vil ha en MANN, ikke noen som kan kalle de søte og lese dem dikt og gi dem blomster i eininga. Det har man venner til.

 

Hahahahaha

 

og dette kom fre en bruker med navnet f9z (fnis), og faktisk bruker lol aktivt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...