Gå til innhold

[løst]Mitt selvlagde MMO-spill (Ikke Ute enda)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser dette lovende ut? Det er imponerende at du driver og lager et MMO alene, men verken grafikken eller gameplayet ser spennende og orginalt ut for øyeblikket. Hvis du har holdt på "noen uker" med det, foreslår jeg du jobber "noen uker" til med det, og heller bruker forumet til å få input på spillet, slik at det faktisk kan bli noe fresh. Slik det ser ut nå ser det ut som en kjedelig WoW/GW-klone.

Lenke til kommentar

Ver no litt tolmodige folkens! Tar ekstremt mykje tid å gjere alt slik åleine! =o Men hadde det vore meg som faktisk satt seg ned for å lage eit eget mmo spel, hadde eg gått for nytenkning kontra grafikk.

 

F.eks. eit maur-mmo? Der alt foregår i maurtua og evt. område osv. Sjølvsagt sku maura ha vært litt mindre primitive enn kva dagens maur er. Kanskje ein ekspansjon med ein billerase, eller sommerfuglrase?

 

=p Er iallefall for mange middelalderspel med (som trådstartar sjølv påpeikar) alv, gnom, menneske rasar osv.

Lenke til kommentar

Ser spennende ut, men grafikk er bare "toppen av isfjellet". Personlig mener jeg gameplay er 90% av spillet. Hadde vært interessant å sett gameplayet, hvordan du har tenkt å legge opp spillet osv. Hadde vært knall hvis du kunne slengt ut en alfa testing (evnt beta) så det er mulig å se "skissen" av spillet. Har du lyst på feedback (giff alfa/beta!) eller ideer så bare rop ut ^^

Lenke til kommentar
Ser spennende ut, men grafikk er bare "toppen av isfjellet". Personlig mener jeg gameplay er 90% av spillet. Hadde vært interessant å sett gameplayet, hvordan du har tenkt å legge opp spillet osv. Hadde vært knall hvis du kunne slengt ut en alfa testing (evnt beta) så det er mulig å se "skissen" av spillet. Har du lyst på feedback (giff alfa/beta!) eller ideer så bare rop ut ^^

7885546[/snapback]

Hadde du lest litt av det han har postet så skal han snart legge ut en beta...

Lenke til kommentar

Mulig jeg lager en norsk versjon av spillet, pluss at jeg må få ræva i gir å scripte litt :p blir litt kjedelig uten quester :thumbup: severen kan ikke kalles dårlig menn oppetiden av serveren er problemet :thumbdown: i starten er den kansje dårlig pga stadige oppdateringer og lignende.

 

EDIT: Det kommer bare en server fordi det teite programmet gir det ikke mulighet for flere, da må jeg ha 2 spill man laster ned, et spill er til den ene serveren og et annet til den andre :thumbdown: Mulig jeg setter opp en PVP verson og en PVE. Hvis det blir 2 blir det sikkert slik :)

Endret av Sirslask
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...