Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc


boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å være litt kritisk så syns jeg det er skikkelig 'cheesy' å ha 40 konsollesker og hundrevis av spill stablet slik, med mindre det er i et eget dedikert spillsamlingsrom. Selv gjemmer jeg vekk de konsollene jeg ikke bruker, og begrenser meg til å ha en hylleplate med de beste spillene ute i dagslys. Enkelt og greit fordi det ser mye penere ut.

Lenke til kommentar
For å være litt kritisk så syns jeg det er skikkelig 'cheesy' å ha 40 konsollesker og hundrevis av spill stablet slik, med mindre det er i et eget dedikert spillsamlingsrom. Selv gjemmer jeg vekk de konsollene jeg ikke bruker, og begrenser meg til å ha en hylleplate med de beste spillene ute i dagslys. Enkelt og greit fordi det ser mye penere ut.

 

Tro meg, som den eneste i vennegjengen med noe som helst interesse for spillsamling er det ikke akkurat midt i glaninga jeg har plassert dette ;)

 

Men jeg har en dedikert krok til formålet, kall det hva du vil. Jeg regner med at samlemanien går over i løpet av noen år, så jeg kan bruke kroken til noe mer fornuftig (bokhyller?)

Lenke til kommentar
For å være litt kritisk så syns jeg det er skikkelig 'cheesy' å ha 40 konsollesker og hundrevis av spill stablet slik, med mindre det er i et eget dedikert spillsamlingsrom. Selv gjemmer jeg vekk de konsollene jeg ikke bruker, og begrenser meg til å ha en hylleplate med de beste spillene ute i dagslys. Enkelt og greit fordi det ser mye penere ut.

 

Tro meg, som den eneste i vennegjengen med noe som helst interesse for spillsamling er det ikke akkurat midt i glaninga jeg har plassert dette ;)

 

Men jeg har en dedikert krok til formålet, kall det hva du vil. Jeg regner med at samlemanien går over i løpet av noen år, så jeg kan bruke kroken til noe mer fornuftig (bokhyller?)

Hehe, siden det bare var esker og hyller på bildet, så jeg for meg at du bodde på en slags hybel, og at alt var dekket med slike artifacts, bortsett fra en liten stol og et spisebord midt i rommet. Men ja, det kan jo være at du rett og slett har litt bedre plass en meg, og kan avse noen kvadratmeter til din samling.

Lenke til kommentar
Meget fin samling Melfacion! Som gammel Sega fan kjente jeg det begynte å klø i gamer nervene da jeg så den samlingen av Mega Drive spill. Husker spesielt godt Streets og Rage, fantastisk bra beat'em up.

 

Vel, om du bor i nærheten av Kongsberg har du mulighet til å gjenoppleve det:

 

Skal ha spilltreff med en gjeng fra et annet forum i helga (retro1.no). Her er det både hjerterom og husrom ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...