Gå til innhold

Post bilde(r) av dine konsoller med spill etc

boundishh

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hehe, hadde ikke gjort no det ass :D

Sinnsykt mange  :dribble:

Grei samling, men no offense, ville ikke kalt det "sinnsykt mange", hverken spill eller DVD'er.

8500229[/snapback]

Støtter _crs_

Legger ved et bilde av hva som kan regnes som masse:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
capture.jpg

8501450[/snapback]

get a life :p >:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
er det noen her som er som tar vare på alt når de får/kjøper ny konsoll f.eks jeg har esken til ps1'en min et eller annet sted på loftet intakt med intruksjonboka forstatt i plastembalasjen den kom i

8718959[/snapback]

jepp, det er lurt hvis du må lever den inn og det er kjekt å se manualen...

Dessverre har jeg så liten plass at jeg har kastet xboxen sin eske, men wii og ps2 sin er fortsatt her

Skrevet

Åjedda. Har boksene til Sega Mega Drive II, PS1, PS2, PS2slim og PS3 =]

Bokser er gøy! Har det meste av emballasje til forsterker og CD/DVD-spillere også

Gjest Slettet-xZFMnIz6
Skrevet

Ikke verst, Baby B, en GBA! ;)

Skrevet
haha den som ligger der er en psp med grønn faceplate

8752974[/snapback]

Here we go again :blush:

8753007[/snapback]

:dontgetit:

hvis jeg startet noen krigerske tendenser nå er det noen som virkelig er hårsåre

Gjest Slettet-xZFMnIz6
Skrevet
Ikke verst, Baby B, en GBA! ;)

8752877[/snapback]

haha den som ligger der er en psp med grønn faceplate

8752974[/snapback]

Woops! Jaja, de er så like, så... :!:

Skrevet

Om jeg får lov til å spørre, er folk laget av penger? :p Annenhvert bilde er det jo en førti tommer i, åsså så jeg en som sa han hadde en "backup" 360!? :ohmy:

Ikke for å dømme, de som har disse tingene har sikkert jobbet hardt for å få det, men skal vedde på at det er en del rikmans unger som fikk det av pappa ;)

Men uansett, jeg skal flytte i neste uke så da skal jeg kanskje poste bilde, nå ser det rimelig fattig ut, har alle spillene i en eske og jeg har ikke noen next gen konsoll oppe..

Skrevet
...åsså så jeg en som sa han hadde en "backup" 360!? :ohmy:

Ikke for å dømme, de som har disse tingene har sikkert jobbet hardt for å få det, men skal vedde på at det er en del rikmans unger som fikk det av pappa ;)

8809206[/snapback]

Jeg har en backup 360 i tilfelle den ene bryter sammen, jeg har handlet ny Samsung 32" HD-klar tv, og Pioneer surround anlegg til min spillopplevelse. MEN, jeg har tatt friår fra skolen i år, og jobbet utrolig hardt for dette... Hadde jeg brukt alle pengene mine, hadde det blitt projektor med store høytalere, forsterkere +++..

Det jeg prøver å si er at jeg har jobbet for dette :thumbup: Resten av pengene blir brukt på ny bil...

Skrevet
...åsså så jeg en som sa han hadde en "backup" 360!? :ohmy:

8809206[/snapback]

Jeg har en backup 360 i tilfelle den ene bryter sammen, jeg har handlet ny Samsung 32" HD-klar tv, og Pioneer surround anlegg til min spillopplevelse. MEN, jeg har tatt friår fra skolen i år, og jobbet utrolig hardt for dette... Hadde jeg brukt alle pengene mine, hadde det blitt projektor med store høytalere, forsterkere +++..

Det jeg prøver å si er at jeg har jobbet for dette :thumbup: Resten av pengene blir brukt på ny bil...

8809457[/snapback]

Jævli kult :thumbup:

Jeg har selv jobb men går på skole i mens så får ikke råd til alt det nyeste :(

Men hvorfor ikke bare få den andre på reparasjon? Eller bytte? Det er vell en unødvendig utgift med en backup 360? :hmm:

Skrevet

Happytreeangi: Jeg har jobbet mens jeg har gått på skolen og det har gått fett å finansiere det.

Pappa har ikke så mye betalt for en liten bananplugg eller en kabel til meg :D

Om man vil ha noe så er det bare til å jobbe veitu ;)

Gleder meg til bildene dine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...