Gå til innhold

Sikkerhet for bank nr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å få meg WoW, men mor sier hun er litt skeptisk på å legge det der bank kort nummeret inn. Noen som kan fortelle noen argumenter for at dette er sikkert? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis du mister penger så kan du bare saksøke blizzard for et mangedoblet beløp pga. manglende sikkerhet. :) Og det er ca. 8 millioner nå.

Endret av lago
Skrevet

Nei,ikke slik men ligsom viss ein eller anna person fant ut /hacket seg til bank nr, er vel noe slik mor tenker på at kansje noen kan finne ut av bank nret, bare ved å hacke seg inn i systemet ligsom :p:tease:

Skrevet

Vel, såvidt jeg kan huske, så blir deler av nummeret kryptert eller noe (byttet ut med *****) i account management, så den veien tviler jeg på at det er så lett å gå.

Evt så kan du jo bruke gamecard, men vet ikke om man kan aktivere kontoen med dette (kunne ikke det i starten om jeg husker rett)

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet
Vel, såvidt jeg kan huske, så blir deler av nummeret kryptert eller noe (byttet ut med *****) i account management, så den veien tviler jeg på at det er så lett å gå.

Evt så kan du jo bruke gamecard, men vet ikke om man kan aktivere kontoen med dette (kunne ikke det i starten om jeg husker rett)

7856488[/snapback]

man kan det :thumbup: jeg gjorde det med kontoen min, siden mora mi ville heller ikke legge inn kreditt kortet sitt der

Skrevet

Det er praktisk umulig å hacke Blizzard servere. Du kan nok være rimelig sikker på at det ikke er noen fare, unntatt selvfølgelig om du har en "keylogger", et virus.

Har du anti-virus og ikke har lasta ned noe tvilsomt (f.eks WoW hack eller noe slikt) bør du være godt utenfor faresonen :)

Skrevet

du kan jo kjøpe sån kort i butikken som er 60dager på koster rundt 249kr så kjøper du sånne kort istedefor og bruke bankkonto. samme opplegg som ring kontant.

Skrevet (endret)

Blir ikke dette litt dyrere da?

:hmm:

Edit: går vel ann å bestille billigere på internett?

(fant ut av at frakten ble en del kosta 220kr og totalt 351kr)

Endret av Kristian09
Skrevet

Eg ser ikkje poenget i at Kurt-Inge påpeiker dette, sidan Dondrio allereie har sagt det...

Uansett, jo, det vert litt dyrare... Koster vel 250kr for eit 2mnd gaming card.

Skrevet

Viss jeg begynner med eit GameCard på 60 dager og så finner mor ut av at hun heller kan legge ut bank nre på internettet sån ho betaler i månen, går det an og skifte over til det på same acc?

Skrevet

Noen som har peiling på om di selger sån Gamecard på bryne? utenom Freerecordshop, må bruke gavekort (tar ikke imot gavekort der) :thumbdown::dontgetit: har ikkje penger likavell

Skrevet
Noen som har peiling på om di selger sån Gamecard på bryne? utenom Freerecordshop, må bruke gavekort (tar ikke imot gavekort der) :thumbdown:  :dontgetit:  har ikkje penger likavell

7859617[/snapback]

Hvis du ikke har penger så bør du skaffe deg en jobb. Det er sånn man får penger i samfunnet vårt. Om du er under 18 får du kanskje penger av mordi da. :innocent:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...