Gå til innhold

Neste spill til Wii DU skal anskaffe?


Lomaxz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sports og Zelda følger med i bundle pakken jeg bestillte hos Lefdal, så de blir nok spillt endel.

Men det jeg gleder meg mest til er Super Mario Bros, SM64, Sonic

og alle de andre gode gamle spillene som skal lastes ned fra VC.

Begynner å bli noen år siden jeg har spillt noen av dem nå.

Av kommende spill så blir det hvertfall Super Mario Galaxy og Excite Truck.

Lenke til kommentar
ExciteTruck. Det blir enten å kjøpe det gjennom AbsoluttSpill eller få det gjennom Wii-fan.net om det er jeg som anmelder det. Uansett er det ingen tvil om at det blir en anskaffelse av dette!

7846533[/snapback]

Håper du anmelder det :) Har veldig lyst til å se hva fok synes om spillet før jeg kjøper det ;)

Lenke til kommentar

Min interesseliste(tilfeldig rekkefølge) for øyeblikket er:

 

- Rayman

- Wii Play(Aldri feil med kontrollere)

- Dragon Quest

- Final Fantasy

- Metroid

- Battalion Wars II

- Mario Party 8

- Mario Galaxy

- Smash Bros

- Fire Emblem

 

Langtfra garantert at jeg kommer til å kjøpe alle, men det er de som frister mest i skrivende stund.

Lenke til kommentar

Tiger Woods i mars eller Super Paper Mario som trolig kommer før sommeren. Kjøper uansett ingenting før jeg har lest anmeldelser.

 

Spill som Metroid Prime 3, Mario Galaxy og Smash Bros. er det rimelig lenge til kommer. Er vel ingen av de som dukker opp før sommeren. I alle fall ikke i Europa.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Min liste for spill til Wii i nær fremtid er som følger:

 

Rampage: Total Destruction

Wing Island

Kororinpa

Blazing Angels: Squadrons of WWII

SSX Blur

Medal of Honor: Vanguard

Prince of Persia: Rival Swords

Super Mario Galaxy

Metroid Prime 3: Corruption

 

Om alle blir investert i er noe annet, skal vente det av litt og se hva som blir bra og hva som blir dårlig.

7848150[/snapback]

Så Rampage til 299 på Platekompaniet i Bergen. Aner ikke om de har samme tilbud andre steder, men det er jo verdt å sjekke ut.

 

Spill jeg vil ha i nærmeste framtid:

 

Excite Truck

Kororinpa

SSX Blur

Prince of Persia

Sonic and the Secret Rings

Medal of Honour

Gudfaren

Eledees

 

Selvom jeg venter på reviews på noen av dem.

Lenke til kommentar
har snust litt på Marvel ultimate alliance i det siste, noen som kan anbefale? Så fett ut med tanke på 4 player-modusen.

7980367[/snapback]

Multiplayer er hjerneløs moro. Kontrollene gjør ingenting for eller imot spillet, så lenge man bruker A-knappen til å slå det meste av tiden. Morsomt spill for alle Gauntletfans.

Endret av Niskivara
Lenke til kommentar
har snust litt på Marvel ultimate alliance i det siste, noen som kan anbefale? Så fett ut med tanke på 4 player-modusen.

7980367[/snapback]

 

Kjøpte det i dag faktisk, har sittet og spilt ca seks timer sammenhengende med en kompis. Veldig underholdende, fantastisk mange forskjellige chars å spille som, og en mengde morsomme og innovative detaljer. Storyen ser ut til å funke overraskende bra til sin sjanger, og hvis du liker Marvel er det et soleklart kjøp. Jeg kan ikke vente til å begynne å spille 4-player!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...