Gå til innhold

"Hør på Nirvana og bli homo"


PatSharpX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Motorhead og Metallica. Hahaha.

7834242[/snapback]

Bare fordi musikken er høy og bråkete, så betyr det ikke at den ikke er homo.

 

Det er tekstene som har noe å si.

7834287[/snapback]

Tekstene til de banda er ikke homo i det hele tatt!

7834315[/snapback]

Men er tekstene ikke-homo da? Er tekstene veldig maskuline eller står det mye i tekstene mot homofile?

 

Skjønner ikke hvorfor den ikke er homo i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Han som har laget siden virker strengt tatt som en skaphomse selv. Dvs. en (selv)undertrykket homse, og ikke en "reformed hetrosexual" så han kaller seg. Virker logisk og, fyren har skylfølelse rettet mot seg selv og vil "dele smerten".

 

Patetisk.

 

Virker som de "gay" bandene ikke bare er musikk som har homofili knyttet til seg, men hva som helst som enten er anti-kristent eller i noe som helst måte "sært"(særlig ang. seksualitet.)

 

Jaja, vi får la de fanatiske kristne holde på med overmoraliseringen så mye de vil, bryr meg ikke så mye. Men hvis slikt får sterkt rotfeste her i Norge så begynner jeg å lure på om jeg er enig med et sitat av en hvis kirkebrenner ved kallenavn Greven. ("De kristne Norge med sverd, vi skal avkristne det med pistoler.")

 

HEHE P.O.D er vel på safe bare fordi de er kristene/har kristen relaterte tekster

7834804[/snapback]

Alle safe bandene er kristne.

 

Oki, jeg kan forstå Sissor Sisters, men Eminem?! Det er så langt fra homomusikk du får.

7833965[/snapback]

Eminem er vel en kjent homofob såvidt jeg vet? Uansett latterlig artikkel, er rimelig sikker på musikken ikke spiller noen som helst rolle for seksuell legning.

7834740[/snapback]

Han bruker vel litt homo-humor, og har muligens blitt misforstått som homofob. Men hvis jeg ikke tar feils å er han ikke homofob, han fremførte jo Stan sammen med Elton John en gang.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...