Gå til innhold

Samsung Syncmaster 226BW GLOSSY - noe å satse på?


Sharp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den har et panel som store fordel er rask responstid, TN. I tillegg er den bredskjerm, et format stadig flere gamere foretrekker.

 

I tillegg så er den i et prisleie spillere kjøper skjermer - proffene vil ha klart bedre skjermpaneler i høyere prisklasser innenfor det størrelsesområdet.

 

Skjermen er i tillegg best av 22", ergo den perfekte spill22".

Lenke til kommentar
Det blir skalert ned ja.

8495302[/snapback]

 

Har lest litt rundt på nettet om pixel mapping og skalering. Er det noen som vet hvordan skaleringen fra 1080 pixellinjer til 1050 går utover bildekvaliteten på denne skjermen? F.eks ved playStation 3 spilling..

Lenke til kommentar
Arg det er A panel fra Computer city

8501831[/snapback]

 

Kan du si noe on denne skjermen, står det bare A bak, eller også tilsvarende på menyen, og først og fremst, er det en fortsatt en god skjerm eller er forskjellen overdrevet?

Endret av Cassi
Lenke til kommentar

Står A bak og i service menyen. Skjermen er god den. Men den gamle CRT er bedre. Men den tar så villt mye plass. Jeg har ikke sett noen S skjermer så jeg vet ikke hvordan de er. Det som irritere meg. Er at jeg ringte Computer City og spurte om det var S skjermer og de sa ja. Derfor ARG!!

Endret av glord
Lenke til kommentar

Hadde bare man hatt muligheten til å sammenligne. Tenker på å sende den tilbake. Og betille fra et anet sted men du vet jo ikke hva du får da. Og kan ende opp mend å bruke masse cash i porto. Det som er enda verre er at nå nekter maskinen å kjøre BF 2 og 2142. ARG!

Endret av glord
Lenke til kommentar
Står A bak og i service menyen. Skjermen er god den. Men den gamle CRT er bedre. Men den tar så villt mye plass. Jeg har ikke sett noen S skjermer så jeg vet ikke hvordan de er. Det som irritere meg. Er at jeg ringte Computer City og spurte om det var S skjermer og de sa ja. Derfor ARG!!

8506553[/snapback]

 

Hva står det i Service Meny på Panel type ?

Lenke til kommentar
Står A bak og i service menyen. Skjermen er god den. Men den gamle CRT er bedre. Men den tar så villt mye plass. Jeg har ikke sett noen S skjermer så jeg vet ikke hvordan de er. Det som irritere meg. Er at jeg ringte Computer City og spurte om det var S skjermer og de sa ja. Derfor ARG!!

8506553[/snapback]

 

Hva står det i Service Meny på Panel type ?

8507510[/snapback]

Bak på skjermen min står det A, mens det i Service Meny står: Panel Info: AMLCD 220M1

som faktisk er et S panel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...