Gå til innhold

Samsung Syncmaster 226BW GLOSSY - noe å satse på?


Sharp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eneste jeg kan si om spilling er at Ut2003 fuker strålende. BF2 og 2142 Funker ikke med WS. Kickes rett til desktopp. FÅr det ikke til å funke.

8509509[/snapback]

Du må editere video.con, mener jeg det var, til 60hz. Hos meg ligger det under mine dokumenter - battlefield 2 - profiles....

Lenke til kommentar
Han har 1 skjerm. Jeg syns du skal slutte å tenke på de to A og S-panelene nå. Nå har du fått en egen tråd, ta videre diskusjon der.

8511034[/snapback]

 

 

Fint om det oppgis om den skjermen er et S og et A panel da...men ja jeg fortsetter gjerne diskusjonen i min egen tråd. Dersom noen har synspunkter må dere gjerne uttale dere i tråden om A og S panel. Hadde jo bare vært fint om "fagfolk" som hw.no også kunne uttale seg skikkelig rundt dette....vi får se da..

Lenke til kommentar

Må vel være mulig å få lånt en A skjerm hvis han har fått en S skjerm?

Evt en S skjerm hvis han har fått en A skjerm?

Blir den første sia på kloden som tester begge i såfall.... genererer litt international trafikk også da?

 

Gi info om hva han tester før testen, så kan en som bor i nærheten supplere andre varianten? Om noen har lyst... Det er jo bare å spørre, man får ivertfall ikke mindre en ingenting.

 

Grmps

Lenke til kommentar
Må vel være mulig å få lånt en A skjerm hvis han har fått en S skjerm?

Evt en S skjerm hvis han har fått en A skjerm?

Blir den første sia på kloden som tester begge i såfall.... genererer litt international trafikk også da?

 

Gi info om hva han tester før testen, så kan en som bor i nærheten supplere andre varianten? Om noen har lyst... Det er jo bare å spørre, man får ivertfall ikke mindre en ingenting.

 

Grmps

8512104[/snapback]

 

 

ja enig i dette her...synes hw.no kunne gjort det lille ekstra og faktisk testa begge panel. Har nå skjønt at det 99% sikkert dreier seg om at S panel er orginal samsungproduksjon, mens A panel er produsert av andre. Om dette skaper kvalitetsforskjeller er jo vitterlig interessant - siden det kan være ting som indikerer det.

 

Uansett håper jeg hw.no tar utfordringen, og at en omfattende test og sammenligning forhåpentligvis kan fjerne all tvil og usikkerhet - og at det faktisk viser seg at panelen eller like gode.

 

Men det gjenstår altså å se....Se forøvring info i egen tråd..

Lenke til kommentar

Før folk arresterer meg eller noe her - eneste grunnen til at jeg skriver i denne tråden ang test av denne skjermen er at jeg selv er interessert i den - OG at tester er en moderatorbekjent.

 

Mer tilknytning til denne testen har jeg ikke.

 

Hva hw.no gjør eller ikke gjør ang denne skjermen foreslår jeg at dere sender en mail til siden for å gjøre, altså går rundt forumet og hører direkte med hw.no :).

Lenke til kommentar
Blir den første sia på kloden som tester begge i såfall.... genererer litt international trafikk også da?

 

Norge er som noen få vet ikke sentrum i verden så det er andre som ha tenkt på en slik test før.

Ettersom vi så elegant har fått 2 tråder om denne skjermen er det link til utfyllende test der.

 

Førøvrig som det også er opplyst i den tråden, det er nå 3 paneler som brukes, også et C panel.

10000 spenn på at ingen ser forskjell i en blindtest. :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
OMG endelig har jeg skjermen den e bare fette nice! har A panel men den drit æ i denne skjermen e bare super. men btw er det noe vit å instalere den samsung driveren ?

8520722[/snapback]

 

Hæ? Kan du være så snill og gjenta det der på norsk?

Lenke til kommentar

Var vel egentlig ikke så vanskelig å skjønne, bare man la litt godvilje til. Han er glad for at skjermen er kommet, han syns den er nice, selv om han har A panel. Skjermen er super. OGså lurer han på om det er noe vits i å installere den driveren.

 

Nå vet ikke jeg noe om den driveren, men det er vel mer hjelp til kalibrering og sånn, slik at du får justert skjermen riktig ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Var vel egentlig ikke så vanskelig å skjønne, bare man la litt godvilje til. Han er glad for at skjermen er kommet, han syns den er nice, selv om han har A panel. Skjermen er super. OGså lurer han på om det er noe vits i å installere den driveren.

 

Nå vet ikke jeg noe om den driveren, men det er vel mer hjelp til kalibrering og sånn, slik at du får justert skjermen riktig ;)

8521102[/snapback]

 

Med godvilje kan en skjønne alt, jeg derimot er så lat at jeg ikke orker og legge inn godvilje ;)

Lenke til kommentar
Var vel egentlig ikke så vanskelig å skjønne, bare man la litt godvilje til. Han er glad for at skjermen er kommet, han syns den er nice, selv om han har A panel. Skjermen er super. OGså lurer han på om det er noe vits i å installere den driveren.

 

Nå vet ikke jeg noe om den driveren, men det er vel mer hjelp til kalibrering og sånn, slik at du får justert skjermen riktig ;)

8521102[/snapback]

 

Med godvilje kan en skjønne alt, jeg derimot er så lat at jeg ikke orker og legge inn godvilje ;)

8522053[/snapback]

 

 

Meget interessant debatt dette gutter...

Lenke til kommentar
Eneste jeg kan si om spilling er at Ut2003 fuker strålende. BF2 og 2142 Funker ikke med WS. Kickes rett til desktopp. FÅr det ikke til å funke.

8509509[/snapback]

 

Det går fint å spille med WS i Battlefield!

 

Men det er viktig å sette oppløsninga inne på spillet 800x600@60hz før du bruker skjermen.

Så høyreklikker du på BF ikonet, egenskaper og limer inn på Mål

 

+widescreen 1 +szx 1680 +szy 1050

Lenke til kommentar
Eneste jeg kan si om spilling er at Ut2003 fuker strålende. BF2 og 2142 Funker ikke med WS. Kickes rett til desktopp. FÅr det ikke til å funke.

8509509[/snapback]

 

Det går fint å spille med WS i Battlefield!

 

Men det er viktig å sette oppløsninga inne på spillet 800x600@60hz før du bruker skjermen.

Så høyreklikker du på BF ikonet, egenskaper og limer inn på Mål

 

+widescreen 1 +szx 1680 +szy 1050

8523268[/snapback]

 

 

Det var et kjekt tips for gamere d ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...