LWSR Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 bruk angrefristen til du få den en S panel..ler kan blir dyrt i lengden med postpakke ellers stikk innom netshop i oslo og kontroller selv hva slags panel du få , kommer ikke til a angre på skjermen.. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Fikk min 226BW i dag. Har ikke fått min tilsvarende nye PC ennå, så derfor prøvde jeg den ut på boligens to bærbare PC-er i mellomtiden. Av en eller annen grunn ser bildet ut til å flimre diskret i øvre del av skjermen noen ganger. Flimringa blir bare verre dess mer man tar seg til på PC-en. Er det muligens grafikk-kortet som ikke er helt på G med skjermen? Når det skal være sagt, så er ingen av de bærbare PC'ene noen kraftpakker. Altså; Vil en skjerm av dette kaliberet ofte flimre når den mottar signal fra relativt svake bærbare PC-er? Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Får også en flimmring oppe i venstre hjørne. Men det er kun når jeg starter i vista(akkurat rett før pålogging.) Har det på samme sted i Ubuntu noen ganger når man starter et programm. Regner med att det ikke er noen grunn til engstelse? Det er på hardwaren i signaturen. Skjermen er ellers produsert i Slovakia. Endret 9. november 2007 av Biomec Lenke til kommentar
aGal Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Da er skjermen bestilt fra netshop Blir julegave, men er pent nødt til å teste den og se om den duger for meg når jeg får henta pakka på postkontoret en gang i neste uke (regner jeg med). *vente i spenning* Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Fikk skjermen min i dag. Eneste som er noe dritt er at jeg ikke har noen pc å teste den på Hvordan sjekker jeg hva slags panel jeg har? Og hva er egentlig den store forskjellen? Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Fikk denne skjermen idag men som noen andre har skrevet opplever jeg et voldsomt flimmer når jeg bruker den på min relativt nye laptop Asus V1s. Har oppdatert drivere og framtvinget vsync globalt, men det hjalp ikke stort. Skjermkortet er av type GeForce 8600M GT 512mb. Er det noen som har fått has på disse problemene? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Bestilte denne nettopp fra SHG.no Noen som vet hvilket panel man får fra shg? Har panelet mye å si? Ja, jeg er ganske noob på skjerm Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Bestilte denne nettopp fra SHG.no Noen som vet hvilket panel man får fra shg? Har panelet mye å si? Ja, jeg er ganske noob på skjerm Søk på forumet. Nok av diskusjoner om panelene der. Noen hevder at det er forskjell på backlight, MS, osv. Om det er sånn eller ikke skal ikke jeg uttale meg om. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg har søkt. Men er litt noob av meg. Hvordan panel får man når man kjøper fra www.SHG.no ????? Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Går utifra at SHG ikke vet hva slags panel de selger. En av de mange diskusjonene om dette finner du her! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Er det dumt å kjøpe denne skjermen? Vil jo helst ikke ha annet enn S-panel Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) 226CW da kanskje Endret 13. februar 2008 av Cri Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Er det dumt å kjøpe denne skjermen? Vil jo helst ikke ha annet enn S-panel Har bestilt denne selv, så vil ikke si det er dumt. Den finnes de som hevder de merker stor forskjell på panelene, og de som nesten ikke merker noe. De fleste tilbakemeldingene er hvertfall positive uansett. Løp og kjøp. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Har bestilt 226CW. Da er jweg sikker på S-panel Lenke til kommentar
AnDy_1990 Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Hei. Lurte på hvordan det står mellom 226BW nå? tenkte jeg skulle bestille den fra netshop.no Er Samsung Syncmaster 226BW noe å gå for? ser mange som bestiller CW, tenkte jeg kanskje skulle gå på Samsung Syncmaster 226CW, 22" DeLuxe da, men tenkte ikke at jeg skulle gå så opp i pris. Hilsen En noob på skjermer! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Dere som har 226bw, kan dere stille saturation? Er det en egen bar der man kan stille bildet til helt svart/hvitt om man måtte ønske? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå