Gå til innhold

Motorola T720 - noen som har erfaring?


Magic

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg vurderer å kjøpe meg ny mobil til jul, og har sett meg ut en Motorola T720. Jeg lurer på om det er noen her som har erfaring med denne mobiltelefonen? Kan dere anbefale den og hvordan er batteritiden på mobilen. Har hørt at det skal være ca. 6-7dager standby og ca 2-3 timer taletid på mobilen, men har også lest at dette ikke stemmer. Hva er sant?

 

Takker for svar

 

Mvh

 

Fredrik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har alltid vært Nokia frelst, men kjøpte en t720 for ikke lenge siden.

 

Mitt inntrykk så langt er svært positivt, og jeg vil anbefale den på det sterkeste. Batterikapasiteten er vel litt så som så, og det tar 3-4 dager mellom hver gang jeg lader. Dette vil vel bedre seg når jeg blir lei av å beundre den :smile: Virker som fargeskjermen er glad i strøm.

 

Ellers må jeg si at den er svært enkel og behagelig i bruk. Savner IR port, men det går jo an å bruke kabel. Angrer ikke...

Lenke til kommentar

Vet ikke om du har fått det med deg, men jeg skrev selv en test av Motorola T720 for Amobil tidligere denne uken, og ga den både en 6er i terningkast og en anbefaling. Har hatt telefonen i rundt en uke nå, og jeg er rett og slett helfrelst - denne telefonen gir utrolig mye for pengene!

 

http://www.amobil.no/?article=277&layout=5&visual=1

 

Too bad jeg skal levere den tilbake på mandag... :-/

 

_________________

Øystein W. Høie

Daglig leder, Amobil.no

 

[ Denne Melding var redigert av: ZeR0 på 2002-12-01 01:55 ]

Lenke til kommentar

Ja, jeg leste testen på amobil:) Derfor jeg har lyst på telefonen... Men jeg er paranoid av natur og vet ikke om testeren er bestukket av Motorola eller ikke... Uansett, jeg har lest en del andre tester av denne mobilen (noen engelse og noen norske -f.eks itavisens test) på noen tester ble det sagt at telefonen måtte lades daglig, og det blir for drygt... hver 3-4 dag kan jeg leve med. Takker for svar. Nå må jeg bare ta meg en tur til nærmeste telebutikk og se den i "real life", da jeg kun har sett bilder av den på nettet..

 

Igjen takk for svarene

 

Mvh

Fredrik

Lenke til kommentar

Zero: Jeg har et spørsmål til deg...

 

Har du lastet ned noen spill/bakgrunnsbilder eller ringelyder til Motorola T720 mobiltelefonen du testet? I så fall, hvor skaffet du spillene, bakgrunnsbildene og hvor skaffet du de polyfoniske ringelydene?

 

Saken er den at hvis jeg skulle kjøpe en Motorola T720, vil jeg ha muligheten til å legge til spill, bilder m.m. og ikke bare ha de som leveres med telefonen.

 

Takker for svar

 

Mvh

 

Fredrik

Lenke til kommentar

Hvor lenge batteriet holder kommer selvsagt an på bruksmønsteret ditt, men jeg har for eksempel brukt den siden torsdag på en lading og må antakeligvis lade til kvelden.

 

Ringetoner, logoer og spill finner du på MotoFun, se http://www.motorolafun.com - det er kun 5-6 spill, men det er en god del forskjellige kule bakgrunner og ringetoner. Regner med at dette kommer seg, etterhvert som T720 får en større brukerbase.

 

Og nei, jeg er ikke bestukket av Motorola! :wink:

Lenke til kommentar

har hatt en t720 i ca. tre uker nå, og selv om jeg syns den er finfin og flott og såntno, så er det et par problemer med den.

 

sms-lagring skjer bare på sim-kortet. de to siste telefonene jeg hadde, var 7110 og sl45, hvor det gikk år og dag mellom hver gang jeg ryddet i inbox'en.

 

datakabel må kjøpes utenom. irriterende, siden du er enten avhengig av wap eller kabel for å overføre spill, ringelyder, bakgrunnsbilder, etc.. ir hadde vært digg.

 

folk jeg ringer til har klaget over lydkvaliteten. jeg hører dem fint, men det sies at jeg "faller ut" ganske ofte.

 

har hatt problemer med ringelydene.. enkelte ganger fortsetter den i 2-3 sekunder etter jeg har åpnet flappen, og når jeg skal "forhåndshøre" dem, vil de ikke slutte, uansett hva jeg gjør (trykke på cancel, lukke flappen, etc..).

 

batteritiden har jeg ingenting å utsette på, men jeg lader telefonen hver natt, så..

 

men, misforstå meg rett.. det er en nydelig telefon. liten og sexy.. og sånt. :smile:

Lenke til kommentar

Hei

 

Du som sier at sms kun lagres på sim kort, dette må da være feil mener å ha lest at telefonen har 300k ledig til java spill og 200k til sms og ems.

 

Fant da artikkelen her.. :smile:

 

"T720 har forøvrig 300 KB minne for meldinger, logoer og ringetoner, mens man kan fylle opp 200 KB med Java-programmer." (www.amobil.no)

 

 

 

Mvh

Thorsan

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...