Gå til innhold

WarRock - BF2+CSS! Commercial Launch!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kommer til å laste ned og evt. uploade til et annet sted og samtidig starte en torrent fil, tro meg etter ca 20 min vil det være oppe en torrent fil ;). Noe som vil gå fort.

Men jeg kommer til å uploade på filefront eller noe.

Fanken, rykter går om at den nye clienten blir på 1.4 gb :0 :(

Kom over download.com

http://www.download.com/WarRock/3000-7452_...tml?tag=lst-0-1

Date added February 7, 2007

Men kan være at de holder på å uploade filen akkurat nu da :blush:

Begynner å lure..>.< :0

1,127,167 - Wow!

Jeg og gtamann laster ned, ser ut til at det er den ekte clienten LOL. Går på 20 kbps til 2 kbps hopper opp og ned. Lurer på om download.com sine servere vil gå ned LOL.

Til dere wr elskere, dette vil ta 9 timer å bli ferdig, skal la den stå over natta jweg.

Endret av specnaz91
Skrevet (endret)

Bruk Flashget, går 80 kbps da. Tro meg det funker omg, downloader mye fortere enn de andre :)

IKKE LAST NED!

"Haha to all those Nub cakes that are downloading that file i hope your comp crashes cause K2 has not released the client yet. Plz be pactient."

Faen ta, var den gamle warrock. Over hundretusen mennesker ble lurt der LOL. :(

Endret av specnaz91
Skrevet (endret)

Trekker tilbake det jeg sa, nå vet jeg at de jobber på SPRENG!

Skal kjøpe warrock når det kommer på Elkjøp, har hørt at man får med 40 warrock sanger + dogtags + game manual med hints and tips til banene osv. .)

WarRock hjemmeside og forum er nede = betyr EN ting! De setter opp den nye siden, serverne blir fikset! YES![/FONT]

DE NYE MAPENE LAGET EN VIDEO :cool:

http://video.google.co.uk/videoplay?docid=...&q=warrock+maps

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Clan and tournament system:

It’s great to finally introduce myself to such a great community!

I’m the designer/developer of War Rock’s clan and tournament system for all regions managed by K2 Network. We’ve designed and developed our system separately with input from experienced competitive FPS players at K2 Network, as well as from your input on the Forums.

The upside: The clan and tournament system have been designed with the idea in mind that it should be a system we ourselves would want to use. It covers a wide range of functionality to manage your clan that will only grow with time.

The downside: In-game integration will not be available at launch as Dream Execution is still in the process of coding it into War Rock client.

We do not have a date or timeline from them on when this will occur.

In the meantime, we’ve built the system so that in game integration isn’t necessary to take part in tournaments and manage your clan.

The system will be released shortly after launch and clan registration will be available to all premium members. Clan membership is open to any player, whether they’re Free2Play™ or Premium. We expect this to happen next week.

In our first phase you’ll be able to (not a complete list, just what I think you’re all wanting to know):

* Register your clan name, its avatar, tag, motto and history.

* Manage your roster as you would expect (invite, dismiss, promote and demote members)

* Take part in seasonal and single elimination tournaments.

* Each registered clan gets its own profile page showing stats, upcoming matches, roster, awards and more..

There are other features planned that will be coming out in rapid succession post launch. There are a few I’ve been authorized to share:

* Player profile pages similar to those offered to clans

* Scrim challenges

* Clan and player ranking based on tracked stats

There is much more than this in the planning stages, and we welcome your feedback as you use the current system. I’ll be around the forums and you may even catch me in game from time to time. Hope you are all enjoying War Rock,

Klaget til K2Diva, han var så snill og ga meg en sneak-peak inn i det nye warrock. Her er bildene folkens :):cool:

3252453429.jpg

3252453216.jpg

3252453135.jpg

3252452045.jpg

Endret av specnaz91
Skrevet

ugg! hjemmesida er fucked up i Opera, spillet takler ikkje dual screen, spillet taklar ikkje wacom tablet.. ugg!

får leita itte ein eller aen ballmus i skuffen eg då.. og kobla ut den deilige skjermen min.. buhu

Skrevet

K2network har ikke holdt det de lovet, serverne er laggy og hele pakka. Widescreen support er på vei sier de, unnskyldning etter unnskyldning. Får vente 1 uke til og se om hva som skjer på warrock, akkurat nå gidder jeg ikke å spille det :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...