Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor i all verden spiller dere ikke bare igjennom selv? :huh:

8187857[/snapback]

Gjør jo det i tillegg også vettu ;)

Har kommet til 27% nå.

 

Skulle bare sjekke hvilke/hvor mange biler han hadde..

8187909[/snapback]

 

Han har en god del biler ja :p

Fikk savegamen av han for ikke så lenge siden, men etter at jeg fikk den spiller jeg ikke noe mer. Ble for kjedelig når alt var klart. Orker heller ikke å starte på nytt siden jeg har mistet saven to ganger :hrm:

Lenke til kommentar
Fant ut om "secret island" fra den filmen her: http://www.youtube.com/watch?v=4Z0iV3RapZ8...related&search=

 

Visste forøvrig om åssen å komme inn på begge flyplassene fra før, men 'secret island' hadde jeg ingen anelse om fantes engang, hehe.

8183769[/snapback]

 

tusen takk for den :dribble:

 

Er litt kjipt at man ikke kommer opp i full fart på rullebanen, ferrari'n min greide ikke 300 engang, som er tunet til 385.

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar

Dere som spør etter 100% save er nokså late..rett og slett..spill igjennom spillet selv da vel...ikke vanskelig det da.....

 

Eller bruk fuskekoder hvis dere absolutt må det..

men det er jo selvsagt bare "losers" som bruker sånt..Ihvertfall hvis du gjør det for å komme raskere gjennom spillet.hehe

Lenke til kommentar

Hvis du får en 100% savegame servert så vil du jo totalt miste interessen for spillet. Jeg synes det er hele vitsen med spillet, og generelt alle andre spill. Det er jo poenget at du skal arbeide deg mot 100% og at du i løpet av denne prosessen skal ha det arti, men de som hopper rett frem går glipp av dette og mister med det mye av gleden ved spillet. Saven min klikka også, men jeg fortsatte på den likevel, mista ene huset mitt og 3 biler til nesten en million dollar tilsammen. Likevel fortsatte jeg fordi jeg liker å arbeide for bilene og husene mine.

 

Forresten så skal secret island sjekkes ut i dag, samt flyplassen. Håhå, gleder meg til å suse nedover flystripa i min nye velfortjente corvette. :)

Lenke til kommentar
Hvis du får en 100% savegame servert så vil du jo totalt miste interessen for spillet. Jeg synes det er hele vitsen med spillet, og generelt alle andre spill. Det er jo poenget at du skal arbeide deg mot 100% og at du i løpet av denne prosessen skal ha det arti, men de som hopper rett frem går glipp av dette og mister med det mye av gleden ved spillet. Saven min klikka også, men jeg fortsatte på den likevel, mista ene huset mitt og 3 biler til nesten en million dollar tilsammen. Likevel fortsatte jeg fordi jeg liker å arbeide for bilene og husene mine.

 

Forresten så skal secret island sjekkes ut i dag, samt flyplassen. Håhå, gleder meg til å suse nedover flystripa i min nye velfortjente corvette. :)

8189105[/snapback]

Ja, hvem vil vel gå rett fra nyfødt til pensjonist??

Endret av orginal
Lenke til kommentar
Finnes det noen måte å kjøre på flyplassen/rullebanen på? Har så utrolig lyst til det :D

8178685[/snapback]

 

Jeg har pøvd mange ganger å hoppe over gjerdet med kawasakien men nytter ikke. :p

8178821[/snapback]

 

 

Eg hjalp ein kammerat over gjeringen. Han hadde motorsykkel og eg hadde bil!

Gjikk bra det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...