Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jupp, man må betale seg inn på Fitteplanet for å laste ned, enda det står

This program is for subscribers only, but registration is free.

Register now for free limited access to our other services.

under. Klassisk Fileplanet-strategi; få brukeren til å tro at fila er gratis helt til siste øyeblikk. Hvilken nedsnødd løkrull er markedsansvarlig for den sida?

Lenke til kommentar
Jupp, man må betale seg inn på Fitteplanet for å laste ned, enda det står
This program is for subscribers only, but registration is free.

Register now for free limited access to our other services.

under. Klassisk Fileplanet-strategi; få brukeren til å tro at fila er gratis helt til siste øyeblikk. Hvilken nedsnødd løkrull er markedsansvarlig for den sida?

7805649[/snapback]

 

Det er jo sant, det ER gratis å registrere seg der, å subscribe er noe annet. tviler på at folk med engelsk som førstespråk har noen problemer med å forstå dette.

Lenke til kommentar
Test Drive Unlimited virker som et nyskapende spill med mye potensiale. Har aldri prøvd spillet, men virker som det fikk en del middels Xbox 360 omtaler. Vet dere om det blir forandringer på PC versonen? Fungerer enspillerdelen av spillet noe særlig?

7805914[/snapback]

 

Enspiller delen er ganske like flerspiller, men de andre bilene man kan kjøre mot blir styrt av data'n istedenfor ett ekte menneske. De gjør dem relativt dumme. Også er multiplayer races borte.

 

Forandring skal det være, iform av en mer "Hardcore Mode". Da skal man også få opp ett mer avansert analyseverktøy av bilen, hvor man ser temperaturer og hvordan bilen oppfører seg, ala det man har i forza motorsport for de som har prøvd det. Jeg kan ikke skryte av å ha sett denne funksjonen i Beta versjonen, men det kan tenkes at det er noe som blir låst opp etterhvert som man går opp i rang. Kan godt være at det ikke er implementert i beta versjonen. Hvem vet.. (Denne Hardcore funksjonen skal visstnok også komme på xbox 360 i form av en patch) Eller vil jeg si at spillet er identisk med xbox 360 versjonen.

 

Kilde: http://pc.ign.com/articles/754/754031p1.html

Lenke til kommentar
Det er jo sant, det ER gratis å registrere seg der, å subscribe er noe annet. tviler på at folk med engelsk som førstespråk har noen problemer med å forstå dette.

7805775[/snapback]

"Subscribe" trenger ikke nødvendigvis bety betalbart abonnement, det er helt vanlig at ordet brukes om gratistjenester på internett.

This program is for subscribers only, but registration is free.

Ordet "but" skaper definitivt en forventning om at "hvis du bare registrerer ..."

Lenke til kommentar
Er åpen beta nå for alle med gratiskonto.

Spillet har noen feil, og er litt dårlig optimalisert.

Ellers er det nokså greit.

7807862[/snapback]

Thanks :thumbup:

 

Fikk kode og greier så da er det bare og laste det ned, synd de skal være så vrange med det greiene der, 25min ventetid hos den raskeste serveren og 47 min på den tregeste :wow: tenke jeg venter til i morgen med nedlastninga da.

Lenke til kommentar

Da var det installert og testet litt. Har ikke giddet å lage meg gamespy-konto, så det ble litt offline-spilling. Pen grafikk og grom lyd på bilene. Fartsfølelsen var imidlertid ikke så god som man kunne håpet, men det kan kanskje komme av at PC-en min er 2 år gammel. Selv om den kjører spillet helt flytende går jeg sikkert glipp av en del grafikk.

 

Datamotstanderne er nok det mest ubrukelige jeg har vært borti. Kjørte mot en gjeng med dobbelt så dyre biler som meg, og trengte ikke anstrenge meg noe særlig for å komme i mål et halvt minutt før dem. Slo av alle driving aids, men kan ikke si det ble noe særlig vanskeligere å kjøre eller at jeg fikk noe mer feeling på bilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...